Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se de afsluttede auktioner, det er helt vildt...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er alletiders, hvor man kan gå ind på www.powergate.dk

og få 10 gratis bud her i december. Se de afsluttede auktioner, det siger bare meget.

klik på SmartWin øverst, tilmeld, og byd så.

Kender flere, som har opnået store ting, til næsten ingen penge, da der er mange flotte store ting.

Og da det er forholdsvis nyt, er der mange ting i forhold til bydere. Så bare kil på.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:54

Er "det er helt vildt" sådan noget man skriver under på at man vil sige hele tiden indenfor MLM? Det er sgu ved at blive lidt en joke efterhånden LOL

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:52

Der er en fejl i dit link.

Jeg kommer ikke ind på en ny side, men på den ganske almindelige Dubli via et affiliatelink.

Men det burde jeg jo nok have gættet. Jeg håber, du bliver glad for den 25 øre, du fik for det klik.

Hans

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:48

Jeg er nu ret så sikker på at man ikke får en 25 øre hver gang ens affiliatelink bliver vist, eller for den sags skyld 0 ører.

Men jeg må give ret i at det er dumt bare at smide et dns forwardet link i et iværksætterforum og så kunne man da i det mindste lige gøre sig selv den tjeneste, at lave en hurtig søgning på forummet, så man lige hurtigt kunne se at folk herinde er godt bekendt med Dubli. Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)