Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor hænger vi i Internet-Bremsen i Danmark?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, www.say.dk og www.digg.dk er desværre begge ekspemler på sites i denne kategori, som har forsøgt sig uden at få et gennembrud. Det er synd, synes jeg.

Hvis jeg husker rigtigt, så virkede digg.dk aldrig ordentligt rent teknisk og jeg kan se at say.dk heller ikke er bygget helt færdigt (fx mangler oversættelse af en hel del fra engelsk til dansk, hvis man vil tilmelde sig).

Jeg mener, måske er der bare ingen, som virkeligt har prøvet at lave sådan et site og at satse ordentligt på det? 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:39

Det kunne jo også være fordi Digg og Reditt er noget over-hyped pis, som de fleste Danskere er for kloge til at bide på. Personligt synes jeg det er noget lort, som jeg ikke gider spilde 2 sekunder af mit private liv på

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:33

Der er jo ingen som Mikkel der forstår at skære ind til benet :)

Men ingen bidske kommentarer uden et gran af sandhed (som det gamle ordsprog siger Wink )

Idéen om at have et forum hvor man kunne dele informationer med andre om hvad der rør sig og hvor man kan hoppe ind og kigge på den seneste "opfindelse" er jo ikke nødvendigvis dårlig, men bare fordi den virker i USA så betyder det jo ikke at man bare kan tage en kopi af konceptet og køre løs i DK. Det skal nok tilpasses den danske tankegang først. Man skal bare ikke sørge for at passe den så meget ind til dansk tankegang at janteloven pludselig kommer i spil - den må vi gerne holde udenfor :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:46

Her er lidt links fra  mig på sidelinjen :D
http://www.fdim.dk/toplist/get_list.asp?show_default=true
http://www.fdim.dk/toplist/get_list.asp?list=publishers&sorttype=users&dir=desc&usertype=total&periodtype=month&period=9-2007&s_publishers=1&s_users=1&s_visits=1&s_pageviews=1&s_cookies=1&update.x=32&update.y=7

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:55

shit... freeway står for over en milliard sidevisninger..... danm...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:06

Ja, mener at have hørt Morten Wagner sige på "NewMediaDays" at de står får omkring 40% af alle sidevisninger i DK

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)