Som udgangspunkt synes jeg at din webshops design er ganske tiltalende :-)
Jeg synes det er synd at du ikke benytte det store forsidebillede mere aktivt - her synes jeg du skal indsætte nogle layer tekster med diversecall to action budskaber og eventuelt knapper. Det er vigtigt at du benytte en så stor del af din forside mere aktivt i din kommunikation.
Det første der slog mig var din produktside. Din købsknap kan hurtigt blive "usynlig" når den er lysegrå på en hvid baggrund. Jeg vil anbefale at bruge en lidt mere iøjefaldende farve som f.eks. grøn.
Måske du kunne gøre lidt mere ud af din footer (bunden af siden). F.eks. have kategori links og evt. de links du har i headeren til højre.
På forsiden har du tre billeder under slideren. De tre billeder siger ikke så meget? Måske tilføje en tekst på dem.
Hvad så med resten af footeren? Jeg synes du skal overveje at fylde footeren ud. Del den i 4 kolonner, evt. 1 med facebook, 1 med information, 1 med links, 1 med nyhedsbrevsformular
Hvad så med resten af footeren? Jeg synes du skal overveje at fylde footeren ud. Del den i 4 kolonner, evt. 1 med facebook, 1 med information, 1 med links, 1 med nyhedsbrevsformular
Problemet er bare, at jeg hverken er programmør eller designer. Det er ikke muligt at tilføje noget, medmindre man har forstand på det. Jeg har kontaktet DanDomains support med henblik på at fylde footeren den forladen dag, men jeg fik at vide, at jeg skal komme i kontakt med en designer, og de kan anbefale nogen. Det undrer mig lidt, at jeg skal betale ekstra, for at få fyldt footeren.
Alt i alt har jeg tusind ændre ting, jeg skal have på plads nu, så footeren skal vente. Den bliver dog på et tidspunkt fyld op.
Det kan jeg desværre heller ikke. Jage har fået at vide fra min software leverandør (DanDomain), at grunden til dette er, at jeg ikke er indekseret hos google, fordi live webshop blev oprettet for 3 dage siden.
Don't worry, google har fundet dig nu - men måske bør du lige kigge på dine meta-beskrivelser, det er den tekst som google viser når man søger, og den skulle jo gerne få folk til at klikke på linket, når du nu er blevet fundet.
Magdalena Borecka-Pita:
I starten der overvejer jeg pro annoncering på Gul og Gratis eller DBA. Har I måske nogle erfaringen med pågældende. Hvad for en er den bedste option?
Jeg har ikke opgjort med mig selv hvilke andre former for markedsføring skal jeg vælge. Jeg vil derfor meget gerne høre, hvad for en men får mest ud af. Hvad kan I anbefale jeg skal investere i?
Start med at få lagt en markedsføringsstrategi, dvs tag stilling til hvem dine kunder er og hvordan du når ud til dem. Hvis det er kvalitetsmøbler med en forholdsvis høj pris (og avance) så er det nok ikke Gul og Gratis der er det mest oplagte medie.
Men prøv evt at tage en snak med en Webshop/Markedsføringsekspert, og få hende til at hjælpe dig - det er selvfølgelig ikke gratis, men hvis du sørge for at du selv er den udførende, så kan det godt holdes, rent prismæssigt, på et fornuftigt niveau - jeg har dygtig en i mit bagland, hun kunne måske være et godt "fit" her. Jeg giver dig lige et kald i morgen, så kan vi jo altid lige vende det engang.