Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback omkring ny-startet webshop søges.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Som det fremgår af overskriften, søger jeg feedback vedrørende en ny startet webshop. Det er min første virksomhed, så alle råd er velkommen.  Jeg vil være meget taknemlig over, at høre jeres tanker/meninger omkring, hvad der kan forbedres eller ændres.

Derudover vil jeg gerne få at vide, om produktbeskrivelser er fårstålige og formuleret korrekt på Dansk. Det er faktisk nok at læse en beskrivelse igennem for de alle ligner hinanden, så det skal ikke tage længere en 2 minutter. 

http://mpkvalitetsmoebler.dk

På forhånd tak

Bedste hilsner,

Magdalena

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg synes at din shop er flot og stilren.
Produkterne er super fede.

Jeg ville dog personlig have det skidt med at skulle betale så store beløb i en hidtil ukendt shop og så ydermere skulle vente 4-6 uger på at modtage varen.

Jeg savner derfor at der står at i er godkendt af e-mærket eller nogle anmeldelser ect.

Måske der er andre der ved hvad man kan gøre i denne situation?

Held og lykke med shoppen

Dennis

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:08

Hejsa

Jeg er meget enig med Dennis, flot shop, men jeg ville nok også være lidt nervøs med produkter i den prisklasse.

Når du arbejder i det segment, er det vigtigt at din shop fremstår "troværdig" her er e-mærket en god måde at gøre det på. Derudover kan jeg se at du ikke har nogle være under tilbud og nyheder, her ville jeg nok vælge at slette disse to kategorier til du har noget i dem.

Jeg syntes heller ikke jeg umiddelbart kunne finde dig hos Google. så det tænkte jeg du nok lige skal tjekke op på også.

Hvad overvejer du mht markedsføring af din shop? er det SEO, Adwords eller andet der skal trække den igang ?

Anyway - held og lykke med projektet

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:01

Hejsa, 

Som udgangspunkt synes jeg at din webshops design er ganske tiltalende :-) 

Jeg synes det er synd at du ikke benytte det store forsidebillede mere aktivt - her synes jeg du skal indsætte nogle layer tekster med diverse call to action budskaber og eventuelt knapper. Det er vigtigt at du benytte en så stor del af din forside mere aktivt i din kommunikation. 

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 16:23

Tusind tak for jeres gode ord og input.

" Jeg savner derfor at der står at i er godkendt af e-mærket eller nogle anmeldelser ect."

"Jeg er meget enig med Dennis, flot shop, men jeg ville nok også være lidt nervøs med produkter i den prisklasse.

Det er nok værd at overvej godkendelse af e-mærket.

"Jeg syntes heller ikke jeg umiddelbart kunne finde dig hos Google. så det tænkte jeg du nok lige skal tjekke op på også."

Det kan jeg desværre heller ikke. Jage har fået at vide fra min software leverandør  (DanDoamin), at grunden til dette er, at jeg ikke er indekseret hos google, fordi live webshop blev oprettet for 3 dage siden.  

"Hvad overvejer du mht markedsføring af din shop? er det SEO, Adwords eller andet der skal trække den igang ?

I starten der overvejer jeg pro annoncering på Gul og Gratis eller DBA. Har I måske nogle erfaringen med pågældende. Hvad for en er den bedste option?

Jeg har ikke opgjort med mig selv hvilke andre former for markedsføring skal jeg vælge. Jeg vil derfor meget gerne høre, hvad for en men får mest ud af. Hvad kan I anbefale jeg skal investere i?

"Jeg synes det er synd at du ikke benytte det store forsidebillede mere aktivt - her synes jeg du skal indsætte nogle layer tekster med diverse call to actionbudskaber og eventuelt knapper. Det er vigtigt at du benytte en så stor del af din forside mere aktivt i din kommunikation."

Det skal jeg nok gøre.

I skal have en rigtig god weekend :)

Magdalena 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:15

Hej Magdalena

Det første der slog mig var din produktside. Din købsknap kan hurtigt blive "usynlig" når den er lysegrå på en hvid baggrund. Jeg vil anbefale at bruge en lidt mere iøjefaldende farve som f.eks. grøn.

Måske du kunne gøre lidt mere ud af din footer (bunden af siden). F.eks. have kategori links og evt. de links du har i headeren til højre. 

På forsiden har du tre billeder under slideren. De tre billeder siger ikke så meget? Måske tilføje en tekst på dem.

God vind :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 00:36

Meget enig i at købsknappen forsvinder.

Jeg forstår ikke menupunktet "bestil". Jeg kommer til en check out side hvor jeg skal betale 0 kr.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 08:38

Bulldesign og PashminaWear,

Tak for jeres feedback.

Bedste hilsner,

Magdalena

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 13:14

Dg-netsalg:

Hej,

Jeg synes at din shop er flot og stilren.
Produkterne er super fede.

Jeg ville dog personlig have det skidt med at skulle betale så store beløb i en hidtil ukendt shop og så ydermere skulle vente 4-6 uger på at modtage varen.

Jeg savner derfor at der står at i er godkendt af e-mærket eller nogle anmeldelser ect.

Måske der er andre der ved hvad man kan gøre i denne situation?

Held og lykke med shoppen

Dennis

Hej Dennis

Tak for dine gode ord og input.

Jeg skal nok søge om godkendelse af e-mærket.

Bedste hilsner,

Magdalena

Fra Randers
Tilmeldt 29. Sep 15
Fra  Zone-Xlnt Skrevet kl. 13:17

Morten Hjorth Nielsen:

Hejsa

Jeg er meget enig med Dennis, flot shop, men jeg ville nok også være lidt nervøs med produkter i den prisklasse.

Når du arbejder i det segment, er det vigtigt at din shop fremstår "troværdig" her er e-mærket en god måde at gøre det på. Derudover kan jeg se at du ikke har nogle være under tilbud og nyheder, her ville jeg nok vælge at slette disse to kategorier til du har noget i dem.

Jeg syntes heller ikke jeg umiddelbart kunne finde dig hos Google. så det tænkte jeg du nok lige skal tjekke op på også.

Hvad overvejer du mht markedsføring af din shop? er det SEO, Adwords eller andet der skal trække den igang ?

Anyway - held og lykke med projektet

//Morten

Tusind tak Morten for dine gode ord og feedback.

Det kan jeg desværre heller ikke. Jage har fået at vide fra min software leverandør  (DanDomain), at grunden til dette er, at jeg ikke er indekseret hos google, fordi live webshop blev oprettet for 3 dage siden. 

I starten der overvejer jeg pro annoncering på Gul og Gratis eller DBA. Har I måske nogle erfaringen med pågældende. Hvad for en er den bedste option?

Jeg har ikke opgjort med mig selv hvilke andre former for markedsføring skal jeg vælge. Jeg vil derfor meget gerne høre, hvad for en men får mest ud af. Hvad kan I anbefale jeg skal investere i?

Bedste hilsner,

Magdalen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)