Hey Kenneth Du har fuldstændig ret, SEO delen bliver hurtig lidt nørdet, og kræver rigtig meget tid! Men omvendt er det også et rigtig godt sted at starte:-). Muligvis du kan præcisere dine ord lidt, og dermed opnå meget bedre effekt. F.eks: På " fede boxershorts" er der i DK kun 10 søgninger per måned, og på: " hvad køber jeg til min mand" er der 0 søgninger per måned i DK. Så skal der ihvertfald være en rigtig god avance på den enkelte;-). Men hvis du nu istedet gør det mere præcist og vælger: - " Boxershorts", så er der istedet 1.300 søgninger i DK per måned. - " Underbokser mænd", så er der istedet 320 søgning i DK per måned. Det kan være en måde at gå til opgaven på, men vær forberedt på at der er en del konkurence derude om den gode placering på Google, og der skal derfor kæmpes hårdt.. Held og lykke med jagten, og sig endelig bare til såfremt at jeg kan hjælpe dig med at afdække nogle spørgsmål:-). Dbh. Johnny |
Hej Johnny
Tak for det. Jeg er også på boxershorts og underbukser mænd, men som du siger er konkurrencen hård, og jeg vil tro, det ender med at vise sig, at det ikke er rentabelt for mig ift. konvertering og dækningsbidrag pr. ordre.
Mvh
Kenneth