Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg ønsker et godt tilbud til en ny webshop.

Shoppen skal være: Brugervenlig, have fed design, og nem at vedligeholde selv.

Kom med et tilbud :)

Mange tak

Peter

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:23
Fra Odense
Tilmeldt 30. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:11

Du er velkommen til at tage kontakt til os på kontakt@ekspertweb.dk

Vi har løsninger til konkurrencedygtige priser.

Venlige hilsner

Ekspertweb.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:32

Hej,

Webshop til 1999.- | den bliver lavet på Shopify.

- Skriv for mere info.

/sosama

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:18
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 03:17

Hej Peter

Jeg vil meget gerne afgive dig et tilbud på en ny, moderne og brugervenlig webshop.

Vi bygger alle vores webshops i WordPress CMS, således at du selv kan vedligeholde og opdaterer den hvis du ønsker.

Du må gerne starte med at smide mig lidt tekst omkring dit koncept, samt ønsker til shoppen. Så vil jeg strikke et godt tilbud sammen til dig.

God torsdag :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 09:27

Hej Peter

www.timothymedia.com og jeg vil gerne hjælpe dig med en brugervenlig og super professionel webshop til meget billige penge!
Vi kan eventuelt sende dig et tilbud hvis du sender en mail til mat@timothymedia.com (Vi giver dig en stor rabat i tilbuddet)
Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:18
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:02

Hejsa Peter

Jeg kan se at du allerede har fået mange gode tilbud, og der kommer sikkert flere gode endnu, og de svinger sikkert ret meget i pris og funktionalitet.

For at du kan få et realistisk tilbud, så bør de nok først gøre dig klart hvad det er præcist du har brug for og hvad dit ambitionsniveau er fremadrettet.

Der findes mange webshops hvor du "lejer" dig ind, disse er typisk nemmere at komme igang med og billigere i opstart. Men de giver ofte også en "vendor-lockin" - dvs at det ikke er simpelt at skifte leverandør hvis du af en aller anden grund ville have behov for det.

Der er også en del OpenSource løsninger hvor du "ejer" shoppen, dvs du kan frit skifte leverandør, og mulighederne for egen tilpasninger er væsentligt større når og hvis der bliver behov for det. Disse er typisk lidt dyrere og mere komplicerede at sætte op, men det skal du ikke nødvendigvis lade dig skræmme af, de er stadig ikke svære at arbejde med i hverdagen.

Min anbefaling er normalt at du går efter en af de udbredte Open Source løsninger, hvis dette er en forretning som du har planer om at udvikle og måske leve af.

Hvis dit behov blot er en Shop som du skal benytte som et "Add-on" til en eksisterende forretning, f.eks som forfatter at sælge egne bøger også via nettet - så vil en af de løsninger du kan "leje" sikkert sagtens kunne dække dit behov.

Under alle omstændigheder bør du finde dig en "ven" der kan hjælpe (og gerne en der er uafhængig i forhold til valget af løsning), hvis du går efter Open Source løsningerne, gerne en der kan hjælpe med den tekniske opsætning også.

Og husk at udover alt det her med den tekniske opsætning, så er der jo også hele SEO arbejdet, design, Adwords osv - det skal du huske at tænke med ind i dit projekt.

Anyway

Held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)