Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave din Weebio webshop gratis?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi vil gerne lave din webshop gratis!

No Catch!
Ingen bindingsperiode!

Det eneste krav er at du er seriøs og brænder for at komme i gang med en webshop på Weebio. I den forbindelse vil jeg gerne høre mere om dit projekt og dine tanker for at finde ud af om Weebio er et godt match for dig og din forretning.

Vi har 40 forskellige designs, som vi kan tage udgangspunkt i og du kan se de forskellige designs her http://www.weebio.dk/themes/all

Du kan se nogle af vores videor her http://www.weebio.dk/weebio-video-manual

Du kan prøve Weebio her http://www.weebio.dk/

Denne mulighed er perfekt for dig der overvejer feks en Dandomain eller Shopify shop.

Jeg besvarer gerne på spørgsmål her i tråden både omkring Weebio og vores gratis tilbud - Er du interesseret kan du kontakte mig på mail bryan@weebio.dk eller på skype "brisse07" eller send en pb.

Mvh
Bryan

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke mere end 12 dage siden du reklamerede med et godt tilbud på kr. 3500,- et tilbud du lukkede ned for en uge senere. Hvis jeg havde taget mod det tilbud ville jeg føle mig snydt nu... Ydermere kan man stadig finde tilbuddet på jeres hjemmeside, så hvorfor lukke ned for det her på Amino??

og der vil vel være ydelser i form af abonnement der skal betales hen ad vejen, så helt gratis er det nye tilbud næppe. 

Du har desuden søgt efter en mulig partner der salgsmæssigt kan sparke døre ind. Jeg kan ikke lade være med at tænke at du/i virker en smule desperate  i forsøget på at skaffe kunder/referencer. 

Pas på med hvordan du kommunikere, det er sikkert et udmærket produkt du sælger, men din kommunikation og forsøg på salg, er ikke i top, som sagt jeg ville føle mig snydt hvis jeg havde bidt på krogen for en uge siden...

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:14 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har ikke bagrund for at vide hvad vores tilbud indeholder og om vores kunder er snydt eller ej. 

Jeg har haft en kunde som har taget imod vores tilbud på 3500,- Desvære havde vi ikke den template han ønskede så vi lavede en template til ham fra bunden af, det tog 2 mand mere 80 timer at lave alt fra bunden sådan at han fik sit design sådan som han ønskede sig. Det gjorde vi på 7 dage. 

Den template vi lavede var følgende template http://sunder.weebio.dk dog ikke dette design.

Under og gennem perioden hvor vi har lavet kundens side har vi udveklset mere end 200 mails, haft flere telefon samtaler mv. Altid svar inden for 30 minutter.

Jeg tvivler på han føler han er blevet snydt på nogen som helst måde, du kan se hans anbefaling her http://www.weebio.dk/referencer Du er velkommen til at tage kontakt til ham og forhøre dig, jeg viderbringer gerne kontakt information, hvis det skulle have din interesse?

Ellers synes jeg at en besked som denne burde du væres sendt privat. Dine holdninger og meninger er meget velkomne, men synes faktisk ikke det hører til i denne tråd, specielt ikke når du ikke har grundlæggende kendskab til hvad jeg har ydet og hvad de forskellige tilbud indeholder. På den måde kunne jeg måske have gjort nogle ting klart og udbedret eventuelle misforståelser.

Du er velkommen til at vise mig en bedre og billigere mulighed gratis eller ikke gratis derude?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:29 | Låst

Jesper I. P:

Pas på med hvordan du kommunikere, det er sikkert et udmærket produkt du sælger, men din kommunikation og forsøg på salg, er ikke i top..

Spot on desværre.. 
Bryan: Jeg tror den rigtige vej er at lave en masse fede fremstillinger omkring hvordan systemet er opbygget og boost dem på de sociale medier til folk indenfor målgruppen. Ellers skal du selvfølgelig have gang i noget opsøgende salg. Tror simpelthen ikke at disse konstante tilbud herunder giver dig det fornødne afkast. Håber du lykkes med det - du virker rigtig ihærdig :-) 
Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:44 | Låst

Simon Børsting Sørensen :
Bryan: Jeg tror den rigtige vej er at lave en masse fede fremstillinger omkring hvordan systemet er opbygget og boost dem på de sociale medier til folk indenfor målgruppen. Ellers skal du selvfølgelig have gang i noget opsøgende salg. Tror simpelthen ikke at disse konstante tilbud herunder giver dig det fornødne afkast. Håber du lykkes med det - du virker rigtig ihærdig :-) 

Det fint nok, men  kan ikke lige se det relevante i jeres kommentarer i forhold til dette kanon gode tilbudSmile. Spørg jer selv hvordan det bliver opfattet af folk som måske er interesseret, som måske ikke har læst de andre tilbud der er givet. Det er jo ikke alle der sidder på amino 24 timer i døgnet  og læser alt jeg poster. 

Jeg har en anden tråd, hvor jeg har spurgt indtil mine priser og hvordan jeg bedre kunne nå min målgruppe, der har jeg ikke set jeres svar eller gode råd?

Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:06 | Låst

Jeg er igang med at påve din side, med dit gældende tilbud, men hver andet sekund kan jeg ikke loade siden? Både min egen med sub-domæne men også din egen, altså weebio.dk.

Udover det er det noget af det bedste jeg har set inden for genren!

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:47 | Låst

Du kan kontakte os via chat på forsiden af  www.weeebio.dk eller bruge vores kontakt formular. Ellers tjekker jeg lige op og ser om der skulle være noget galt!

Vinsmageren:
Udover det er det noget af det bedste jeg har set inden for genren!

Tak skal du have!!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:34 | Låst

Bryan Johansson:

Jeg har en anden tråd, hvor jeg har spurgt indtil mine priser og hvordan jeg bedre kunne nå min målgruppe, der har jeg ikke set jeres svar eller gode råd?

Læser ikke alle indlæg på Amino, så må have overset dette :-) 

Beklager hvis du opfatter mine råd som negativt. Jeg forsøger udelukkende at være konstruktiv og behjælpelig. Oplever mange iværksættere som sidde bag skærmen og aldrig kommer ud over rampen med deres projekter. Derigennem sætter jeg stor pris på at kunne komme med diverse indspark som kan hjælpe dem videre. 

Jeg skriver at jeg tror at dine kræfter er bedre brugt andensteds. Personligt ser jeg intet problem i dine tilbud herinde. Såfremt du er af en anden erfaringen skal du selvfølgelig blot se bort fra mit råd :-) 

Held og lykke med dit tilbud og forretningen. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:36 | Låst

Lad nu være med at smække paraderne så hurtigt op. Næppe ret mange af dem der har skrevet her, der vil dig noget ondt ;)

Første kommentar virker i mit hoved umiddelbart til at undre sig over, hvad forskellen på 3500 og 0 kroner i betaling (dine 2 tilbud), helt konkret er. Dit svar er (meget konkret, og nærsynet set) "Det ved du ikke noget om, du kender ikke til mine tilbud!". Dette er i mit hoved netop problemet - Vi aner ikke hvad forskellen er på ikke at betale noget og at betale 3500 kroner - Det vil vi gerne vide! 

Hvis du nu kunne lave en liste over fordele / forklaring af de to muligheder ville vi alle formodentlig kunne tænke "Aha! Derfor kan det være meget godt at betale 3500!" i stedet for at have en lille bagtanke i hovedet, der får os til at betvivle, om det er hos dig eller Shopify vi skal handle.

Det er mine tanker. Tag dem eller lad være - du behøver ikke svare tilbage på dem. Har jeg ikke brug for, håber bare de kan hjælpe dig en lillebitte smule i forhold til at skabe noget troværdighed overfor potentielle nye kunder. For kigger man på din referenceliste, virker det jo ikke til, at produktet fejler en dyt ;)

God dag.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 21. Jun 14
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:54 | Låst

Simon Børsting Sørensen :
Jeg skriver at jeg tror at dine kræfter er bedre brugt andensteds

Kan vi blive enige om at det her er en salgstråd og formålet med tråden er at sælge mit gode tilbud. Jeg kan ikke mindes at jeg har bedt om holdninger eller synspunkter til måden jeg markedsfører påSmile!

Det må da være til at forstå at det forkert og malplaceret?

Du er en konkurrent og jeg tror ikke du er interesseret i mit produkt eller tilbud og jeg kan derfor ikke forstå, hvad du laver i denne tråd, når de ting du kommunikerer ikke har relevans for tilbudet?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)