Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storformatsprinter, HJÆLP!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skriver for www.unique-cars.dk & www.klister-shoppen.dk.

Vi står desværre i den uheldige situation, at vores storformatprinter (print n cut) er gået bort (stået af) 

Derfor står vi desperat og manger en ny/ny-brugt, men har på ingen måder midlerne til dette pt. 

Til dagligt producere vi firma skrifter / reklamer og wallstickers vi er derfor afhængige af denne 100%.

Jeg håber derfor at der sidder en leverandør / indehaver af brugt printer, eller lign.

Som er villig til at sælge os en printer mod afbetaling/finansering.

Jeg søger ikke noget bestemt mærke da alt har interesse, og alt kan bruges til at komme igang igen. 

Mærker som Roland fortrækkes selvfølgelig da det er en kvalitets stærk maskine..

Go' aften herfra 

-Christoffer

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:28

Øv mand. Det er en situation man bare ikke ønsker at stå i :-(

Mit forslag vil være at du kontakter en forhandler af storformat-printere (f.eks. Vikiallo, Neopost, LMT, Antalis m.fl.) og hører dem hvad de har til salg af brugt udstyr - og hvad de kan tilbyde af muligheder for afbetaling.

Jeg har lige været inde og kigge på Jeres side, og kan se at I sælger Jer selv som værende de billigste på markedet - med prisgaranti.
Men nu hvor I står i den situation at I ikke engang har råd til at få repareret eller købe en ny maskine, så er det måske også et fingerpeg om at prissætningen ikke er helt fornuftigt skruet sammen.  Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan Jeres forretning er strikket sammen og bør køres - men jeg har en virksomhed som til dels er i samme branche som Jer. Så jeg vil mene at jeg trods alt (og med 22 års erfaring inden for branchen) har noget indsigt og erfaring.

Jeg ville godt have tilbudt Jer at I kunne få en kollegial håndsrækning ved at kunne få mulighed for at købe maskintid hos os til en ekstra lav pris.
Vi har trods alt 6 styk Roland-printere (alle også med skærefunktion) stående i en del af produktionen i MediaMouse.
Men jeg er i tvivl om prisniveauet kan blive lavt nok til at der stadig er forretning i det for Jer når I vil kunne være de billigste på markedet.
Vi skal i hvert fald passe på ikke at begynde at lave noget konkurrenceforvridende, da vi i forvejen er underleverandør til en del i branchen.

Men pris i hvert fald at høre forhandlerne. Alle disse forhandlere plejer at have noget brugt gear. Jeg ser i hvert fald løbende diverse nyhedsbreve fra dem hvor der bl.a. også plejer at være en 3-5 brugte maskiner til salg.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Hej Jesper, 

Tusinde tak for dit svar :)

Jeg har taget kontakt til Neopost og vil også have fat i vikiallo da de er primær leverandøre til os.

Det er korrekt, vi har en vission om at være Danmarks billigste. 

Vi har for nyligt stået i flytning af lokaler og renovation af dem, som har kostet en hel md. uden omsætning

Dette har selvfølgelig været i mente (flytning = udgifter) men at vores printer skulle stå af, ja den var ikke lige set komme.. Det er desværre en MEGET stor udgift sådan at finde frem. 

Vi har altid medregnet "pludselige udgifter" / udvidelse i vores budget men som du nok kan høre er den post desværre tømt..

Mvh

Christoffer 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)