Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:54

Hejsa

Jamen der findes rigtigt mange muligheder, og hvad der er den rette for dig afhænger meget af hvad dit ambitionsniveau er med din Webshop.

Min anbefaling er som regel at du anvender en af de Open Source platforme der findes, f.eks Magento og Wordpress/Woocommerce - det giver dig fuld kontrol over din løsning - du kan f.eks altid tage den med dig til en anden udbyder.

Der findes også steder hvor du kan "leje" en shop, her er det ofte lettere/billigere at komme igang, de tager ansvaret for meget af det tekniske, til gengæld er du lidt låst i dine muligheder fremafrettet - som muligheder her kan jeg nævne Shopify og DanDomain.

Men der er som sagt rigtigt mange muligheder her - og jeg er sikkert på at der nok skal dukke mange tilbud op i tråden her Wink - hvad der er den rigtige løsning for dig ved jeg ikke, det afhænger som sagt meget af dit "ambitionsniveau"

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:12

Weebio er en ny Dansk E-handelsløsning, hvor vi fokuserer på bruger venlighed som du f.eks. kan finde i Shopify.

Vi har flere end 40 template/Designs du kan komme i gang med http://www.weebio.dk/themes/all 

Vi har en ret fed template styler som du kan se her

Prøv weebio her

Mvh
Bryan Johansson

Fra Århus
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:17

Hej chrhostrup,

Jeg kan lave den til dig for 1999 kroner. Og så hører alle disse ting også med:

-Den er nem at redigere i

-Betalings system

-Skræddersyet design

-Express levering

-Animeret slider/billede rotation på sidens forside

-Nyhedsbrev

-Uendelig oprettelse af sider

-Stilren navigationsbar med kategorier

-Kontakt formular

-Perfekt søgningsmodul

-Produktbilleder

-Ubegrænset produkter

-Catfunktion

-Og så sparer du en hel masse penge

Jeg kan kontaktes på mail: sebastianlekdorf@gmail.com eller skriv til mig her på Amino

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 16:25

Hej

Jeg vil til enhver tid anbefale Shopify. Det er let og billigt at komme i gang og så slipper du for at tænke på det tekniske aspekt af din webshop. Du skal blot koncentrere dig om det "sjove", at drive din webshop.

Mvh. Martin

Fra Århus
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:39

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Hjorth Nielsen:
Min anbefaling er som regel at du anvender en af de Open Source platforme der findes, f.eks Magento og Wordpress/Woocommerce - det giver dig fuld kontrol over din løsning - du kan f.eks altid tage den med dig til en anden udbyder.

Min anbefaling ville klart være det modsatte! Nu skal man selvfølgeligt passe på med at anbefale noget til nogen, som man ikke ved hvem er. Men hvis du ikke selv er udvikler eller er et firma med en eksisterende omsætning af en vis størrelse, så ville jeg klart anbefale dig, at starte med en hosted shop og komme i gang med at tjene penge hurtigt.

Faktisk ville jeg, anbefale dig, at du allerede i morgen, går ind og opretter en webshop hos Tictail, og sætter en shop op, og begynder at jagte dit første salg.
For tag ikke fejl, det er salg det handler om. Når du har solgt til 1-3 kunder, så har du erfaring nok, til at du kan begynde at vælge en mere permanent løsning, f.eks. Shopify, Weebio eller DanDomain.

Ideen om at du skal vælge en shop, nu som vil holde mange år frem og være så kompleks, så den kan rumme din virksomhed om 5 år, når den er vokset sig stor. Mener jeg er helt gal for hvis du om 5 år har en så har du sandsynligvis omskrevet din mindst 3 gange. Du går jo heller ikke ud, og bruger en masse penge på et kæmpe lagerlokale, fordi du regner med at kunne fylde det om 5 år. På samme måde er der heller ingen grund til at pådrage sig større udgifter og kompleksitet mht. din webshop platform.

Jeg mener at det er bredt misforstået, at man skal tænke super langsigtet når man vælger platform, jeg mener at fokus bør være at tjene så mange penge så hurtigt som muligt i stedet, for de fleste problemer omkring teknik er relativt lette at løse, når man har penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)