Jeg har i forbindelse med totalomlægning af min og min families liv lavet en blog. Whats the catch, det er der jo så mange der gør:) Læs videre og brug lidt mere tid, please. Vi har solgt vores hus, vores bil, ja faktisk det meste af hvad vi ejer og købte i november en enkeltbillet til Thailand. Jeg er gift og har tre børn og planen for dette, på den ene side opgør med samfundsnormen, og på den anden side totalt fordybbelse i sine små børn var at udbrede budskabet og forhåbentlig inspirere flere mennesker til at prioritere mere tid sammen. Vi har været afsted i 2 1/2 måned og bloggen har eksisteret lige så længe. Jeg ved godt at det måske ikke er en del af den selvstændiges verden, som mange herinde er, det med at holde fri i tide og utide, men samtidig går jeg selv rundt med en lille drøm i maven om selv at blive det en gang, når tiden er til det. Måske kan jeg endda bruge min blog til det. Jeg har på rejsen som mål at få så mange læsere som muligt og det går rigtigt godt, eller det ved jeg jo egentlig ikke, men 8000 sidevisninger de sidste 30 dage er det ikke ok? (et af mine spørgsmål) MIt næste er så. Gider du, som læser bruge 5 minutter på at kigge på min blog www.de5stikkeraf.dk og give mig noget feed back. Jeg havde jo tænkt at når rejsen er slut på et tidspunkt. Senest til August hvor vores ældste skal starte i skole, kan jeg fortsat bruge min blog til vores nye tilværelse. Udbredelsen af bloggen overvejer jeg også stadig. Jeg er på instagram, hvor jeg får meget positiv feed back på billeder (de5stikkeraf) og der er folk meget spørgelystne. Samtidig deler jeg blogindlæggene på face book. Er der andre steder? Jeg tænkte også om jeg skulle kontakte nogle andre blogger i forhold til være gæsteblogger. Kunne det være en ide for mig at skabe kontakt til en og spørge om denne person ville skrive om hvorfor de valgte at rejse. Hun har over 10000 følgere på hendes blog nemlig? Håber at i kan hjælpe en uerfaren, men meget interesseret blogger. Nana - www.de5stikkeraf.dk |
Det ser sgu spændende ud - virkelig fedt!! Har ikke fået læst noget endnu, men teksten er meget lille. Det er dog helt klart en side, som jeg har lyst til at bruge mere tid på, og jeg vil da bookmarke den, så jeg kan læse, når jeg lige har tid til det.
Du burde også kunne få noget omtale i forskellige nyhedsmedier, da det er en er en fed historie, der stikker udover danskernes normale comfortzone. Held og lykke - og fedt projekt!