Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdiansættelse af leverandøraftale + webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg havde efter en lang kamp, fået en leverandør aftale i hus, dog har jeg fundet et andet projekt jeg vil gå i gang med, så jeg vil egentlig gerne af med denne aftale igen – Har dog lidt problemer med værdiansættelse af sådan en aftale.

Det er en aftale med en tøj leverandør, angående nogle meget prominente mærker

- Ralph Lauren
- Tommy Hilfiger
- Hugo Boss
- Lacoste

Ud fra priserne, vil man kunne ligge med en gennemsnitlig avance på omkring 100-150 % på hvert produkt.

Leverandøren kan få næsten alt hjem inden for disse mærker, hvis man bare bestiller nok – Minimum bestillinger ligger på 10 stk.

Hvad ville værdien af sådan en aftale ligge på, og hvor mange forskellige ville det være ansvarsfuldt at sælge den til?
________________________________________________________________________________

Har også lavet en professionel webshop, med henblik på salg af disse produkter. Siden er klar til salg, dog skal der laves SEO og tekstarbejdet skal fin pudses. Tilhørende til siden, er der en Facebook side med + 200 likes.

Siden har ingen omsætning haft, da jeg ikke brugt nogen form for marketing endnu.

Hvis aftalen og siden skulle sælges samlet, hvad ville man så kunne forlange?

Håber i kan hjælpe

- Fortsat god dag 

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 21:15

Hvad har den lange kamp bestået af?

I bund og grund er det jo ingen ting værd at du kender et sted man kan købe nogle bestemte varer.
Hvad forhindrer mig i at lave en aftale med dem selv?

Tilmeldt 2. Apr 15
Skrevet kl. 14:09

Har flere gange prøvet at tilkøbe mig sådan en aftale, men alle aftaler var over mit budget.. Prisen for en ligende aftale lå på 18.500,-   Ville jo så være dumt at forære sådan en aftale væk.. Håber du kan følge mig 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld min mistro til denne leverandør aftale, da du ikke finder en leverandør som samlet har et agentur på disse mærker samlet.
Polo Ralph Lauren har ikke agentur hvor deres produkter sælges sammen med konkurened mærker.

Vi er autoriserede forhandler af alle disse mærker, og det eneste sted vi til dato har hørt om en virksomhed der har samlet disse er en i Holland, som jagtes da disse produkter er spiced op med kopi varer.

Alle ovenstående indkøbes direkte ved leverandørene, bla. Polo Ralph Lauren i Stockholm. I forhold til en webshop på Dansk grund der sælger disse produkter, kan jeg oplyse dig at det er meget få der kommer igennem med dette, da kravene er så høje til indkøbsvolumen, at det er de færreste der kan være med her. (Kaufmann/Magasin er undtagelsen)

Avanceberegningen er typisk 2,5 for disse produkter.

Mit gæt er at disse produkter er kopi produkter og den person du har en aftale med tilbyder dig et ægtehedsbevis, som alle ovenstående ikke bruger tid eller energi på, for hvorfor skulle man lave et ægtehedsbevis?

Hvis du er i tvivl om den aftale har nogen værdi, vil jeg med glæde spørge vores leverandører om den person du har en aftale med er registeret hos dem.

Tilmeldt 2. Apr 15
Skrevet kl. 14:29

Hej,

Du forstår at få tankerne i gang, og jeg vil meget gerne tage i mod dit tilbud, om at spørge din leverandør, om han er registreret. Hvad er din Mail? 

Mvh Lasse

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:54

LasseDammClausen:

Hej,

Du forstår at få tankerne i gang, og jeg vil meget gerne tage i mod dit tilbud, om at spørge din leverandør, om han er registreret. Hvad er din Mail? 

Mvh Lasse

Har sendt dig PB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)