Undskyld min mistro til denne leverandør aftale, da du ikke finder en leverandør som samlet har et agentur på disse mærker samlet.
Polo Ralph Lauren har ikke agentur hvor deres produkter sælges sammen med konkurened mærker.
Vi er autoriserede forhandler af alle disse mærker, og det eneste sted vi til dato har hørt om en virksomhed der har samlet disse er en i Holland, som jagtes da disse produkter er spiced op med kopi varer.
Alle ovenstående indkøbes direkte ved leverandørene, bla. Polo Ralph Lauren i Stockholm. I forhold til en webshop på Dansk grund der sælger disse produkter, kan jeg oplyse dig at det er meget få der kommer igennem med dette, da kravene er så høje til indkøbsvolumen, at det er de færreste der kan være med her. (Kaufmann/Magasin er undtagelsen)
Avanceberegningen er typisk 2,5 for disse produkter.
Mit gæt er at disse produkter er kopi produkter og den person du har en aftale med tilbyder dig et ægtehedsbevis, som alle ovenstående ikke bruger tid eller energi på, for hvorfor skulle man lave et ægtehedsbevis?
Hvis du er i tvivl om den aftale har nogen værdi, vil jeg med glæde spørge vores leverandører om den person du har en aftale med er registeret hos dem.