Det billigste er klart at benytte en Open Source løsning, såsom fx. Woocommerce til WordPress. Her kræver det dog, at du har teknisk indsigt for, at få en flot og velfungerende webshop op og køre. Hvis du vælger Woocommerce skal du blot betale for et domæne og webhotel. (300 kr. om året)
Hvis man ikke har den store tekniske indsigt vil jeg anbefale, at man starter en [Affiliatelink fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] webshop. Det er den mest udbredte hosted webshop løsning der findes og i mine øjne den bedste og mest brugervenlige. Jeg har selv drevet en webshop med stor succes i [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] og så koster det kun 29 dollar om måneden.
Hvis du vælger en af ovenstående løsninger, vil jeg anbefale, at du køber et flot tema og installerer på din webshop.
Der er ikke nogen bedste og billigste løsning, der er alternativer med fordele og ulemper.
Martin foreslår Shopify og Shopify er en god løsning ingen tvivl om et.
Men der et dansk alternativ, der er let og billigt og komme i gang med og så er det på dansk. Hvis du vil vide mere om fordele ved Weebio kan du læse mit sidste indlæg her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx