Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hviken er den bedste og billige webshop løsning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Søger den bedste og billige webshop løsning.

Mvh. Hussain

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 18:12

Hej Hussain.

Det billigste er klart at benytte en Open Source løsning, såsom fx. Woocommerce til WordPress. Her kræver det dog, at du har teknisk indsigt for, at få en flot og velfungerende webshop op og køre. Hvis du vælger Woocommerce skal du blot betale for et domæne og webhotel. (300 kr. om året)

Hvis man ikke har den store tekniske indsigt vil jeg anbefale, at man starter en [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] webshop. Det er den mest udbredte hosted webshop løsning der findes og i mine øjne den bedste og mest brugervenlige. Jeg har selv drevet en webshop med stor succes i [Affiliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] og så koster det kun 29 dollar om måneden.

Hvis du vælger en af ovenstående løsninger, vil jeg anbefale, at du køber et flot tema og installerer på din webshop.

mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 19:08
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:51

Der er ikke nogen bedste og billigste løsning, der er alternativer med fordele og ulemper.

Martin foreslår Shopify og Shopify er en god løsning ingen tvivl om et.

Men der et dansk alternativ, der er let og billigt og komme i gang med og så er det på dansk. Hvis du vil vide mere om fordele ved Weebio kan du læse mit sidste indlæg her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx

Du kan også se nogle af vores videoer her http://www.weebio.dk/weebio-video-manual 

Lige nu tilbyder vi 8 timers gratis hjælp til din nye Weebio webshop og vi har 40 templates du kan vælge mellem.

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:55

Goddag hussain,

kunne jeg få dig til sht@diazu.dk så skal jeg nok kontakte dig. eller besøge diazu.dk for at se om det er noget for dig.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)