Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Kopieret.dk søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Min partner og jeg har virksomheden Kopieret, som beskæftiger sig med ophavsret, hvor vi hjælper privatpersoner og virksomheder, som har fået krænket deres ophavsret, hvor vi bruger konceptet i "no win, no fee". 

Til det har vi arbejdet på vores website et stykke tid nu, og vil egentlig gerne have lidt feedback på den.

Der er stadigvæk et par enkelte ting vi mangler at få ændret, så som footeren, bloggen og vidden på hver enkelte side. Har I ellers nogle gode ideer eller feedback til siden? I må også meget gerne give feedback på vores "start krav" funktion, som bl.a. estimere dit berettiget krav.

Alt feedback modtages med kyshånd, men kom meget gerne med begrundelse for jeres ris og ros.

Mvh. Daniel og tak på forhånd.

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:13

Hej Daniel 

Ganske nydelig hjemmesiden. Jeg så lige en ting der nok burde rettes. 

I footeren har i defineret farven ved som hoverfarve i bundmenuen. Dette gør nærmest teksten usynlig heri når man er på den pågældende side :-)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 864
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:26

Jeg syntes der mangler en smule i forklaringen omkring Google og søgning af billeder.

De billeder man finder ligge ikke altid på side et og i toppen. Der kan være tilfælde, hvor man finder indetiske billeder i toppen, og så billeder der ligner og så på side 2 billeder igen der er identiske.
her er det også smart at kigge Googels billede boks igennem, da der her sagtens kan ligge billeder som er fritlagte og folk så bare har valgt en hvid baggrund, hvilket ikke gør det billiger for den der har stjålet billedet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:04

At jeres tabel vurderer et billed til 4.000 kr uden at tage alle forhold i betragtning, vil nok give en masse skuffede kunder... For det får I svært ved at få det pr billed, især hvis sagerne ryger til domstolene, og der ikke er forhold i sagen, som retfærdiggøre så høj en pris...

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:03

Simon Børsting Sørensen :
I footeren har i defineret farven ved som hoverfarve i bundmenuen.

Hej Simon. Det er jeg fuldstændig enig med dig i. Vi bruger avada-theme, og der er tons vis af generelle instillinger mht. farve, og dén med footeren er blevet lidt væk for mig - det er noget vi retter snarest. Men tusind tak :)

Fresno Bob:
Jeg syntes der mangler en smule i forklaringen omkring Google og søgning af billeder.

Rigtig god pointe, Fresno Bob. Det er noget vi vil få skrevet til. Vi er dog også igang med noget info grafik til lige præcis dét med at søge efter om man er blevet kopieret, så det kan blive super lækkert og overskueligt :) Tusind tak :)

Fashion-Seller:
At jeres tabel vurderer et billed til 4.000 kr. uden at tage alle forhold i betragtning, vil nok give en masse skuffede kunder...

Hey Morten. Vores formular er blot et estimat af hvad kunden kan forvente, da folk ofte sidder tilbage og er meget uvidne om hvor meget et billede (eller tekst) overhoved er værd. Jeg kan godt følge dig i, at vi måske ikke giver klar nok information om, at beløbet selvfølgelig vil variere fra sag til sag. Vi gør det dog klart for kunden, når vi kontakter dem, at beløbet vi vurdere kravet skal være på, ikke er det garanteret beløb som kunden for - bl.a. hvis der indgås forlig, dommeren vurdere beløbet til mindre m.m. 

Vi vil dog heller ikke have for meget tekst i vores formular, da der fjerner fokus, så evt. vi skal skrive det i nogle betingelser eller lign. 

Vi har dog ikke haft nogen skuffet kunder endnu :)

Tusind tak for feedback.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:42

Jeg har lige været inde og oprette en sag hos Jer med 7 tekster.

Har kun nogle småting:

- Det ville være en god idé at opgiv en præcis %-sats for hvad I tager, evt. med et min. beløb. Det er svært at forholde sig til, at prisen bliver 30-40%. Synes i øvrigt også 40% er meget at tage.

- Jeg har ikke fået en bekræftelses mail da jeg oprettede sagen. Det ville være rart lige at have fået.

- Jeres priser skal være mere synlige - de er gemt (lidt for) godt væk i bunden

..det var vist det.

Glæder mig til at se om I kan noget - for har løbende sager jeg kan sende i jeres retning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 00:12

Hej Sats.
Jeg har svaret på din sag og ser frem til at få en dialog med dig.

Gode pointer du har dig, og det er klart noget vi vil se nærmere på.

Måske vi bør smide ydelser og priser op i hoved-menuen!?

Det er korrekt - den eneste bekræftelse man får er til sidst i processen, hvor der står "tak..."

Mht. 30-40%, så hvis der er tale om et lille beløb på 2000 kr., så er 40% meget lavt sat, hvis f.eks. sagen ender ved domstolen. Så kan der hurtigt bruges mange timer, og så begynder det at være en dårlig forretning for os - specielt når vi ikke er sikret vores penge (no cure, no pay).

Men tusind tak for feedback :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:07

Daniel Emil Kristensen:

Fashion-Seller:
At jeres tabel vurderer et billed til 4.000 kr. uden at tage alle forhold i betragtning, vil nok give en masse skuffede kunder...

Hey Morten. Vores formular er blot et estimat af hvad kunden kan forvente, da folk ofte sidder tilbage og er meget uvidne om hvor meget et billede (eller tekst) overhoved er værd. Jeg kan godt følge dig i, at vi måske ikke giver klar nok information om, at beløbet selvfølgelig vil variere fra sag til sag. Vi gør det dog klart for kunden, når vi kontakter dem, at beløbet vi vurdere kravet skal være på, ikke er det garanteret beløb som kunden for - bl.a. hvis der indgås forlig, dommeren vurdere beløbet til mindre m.m. 

Vi vil dog heller ikke have for meget tekst i vores formular, da der fjerner fokus, så evt. vi skal skrive det i nogle betingelser eller lign. 

Vi har dog ikke haft nogen skuffet kunder endnu :)

4.000 kr kræver bare, at personen der har taget billedet kan kategoriseres som fotograf. Så en eller anden privatperson, kunne jo tro, at 4.000 kr var standard, og så ender vedkommende med 1.000 kr...

Det var bare feedback, ellers meget lækker side, iøvrigt sjovt vi har valgt samme farver til vores sider. Det er sku komisk :)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:04

jeg synes personligt i gør alt for lidt ud af at fortælle hvad i har af kompetencer for at løse sager som disse. Nedenstående er klippet fra jeres hjemmeside og det er imo direkte dårlig stil at svine en hel faggruppe, jeg ville istedet forklare hvilke fordele i kan tilbyde!! At sige at i klare det på professionel vis er ikke nok - overbevis mig!! Når det er sagt tror jeg helt sikkert der er et marked for jeres ydelse.

"At håndtere sine egne sager, når ens tekst eller billede bliver kopieret, kan være en tidskrævende og belastende situation, hvor man ofte skal snakke med advokater, jurister eller andre rådgivere, som prøver at manipulere med dig, hvor der bruges en masse ord, som man ingen mulighed har for at forstå. Ved at lade os håndtere sagen, slipper du for alt besværet, og vi klarer sagen på professionelt vis."

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:33

Hej Jesper.

Tusind tak for din feedback. 

Jesper I. P:
jeg synes personligt i gør alt for lidt ud af at fortælle hvad i har af kompetencer for at løse sager som disse.

Ønsker du så at det er på forsiden eller en underside? Vi har bl.a. en side hvor der står hvorfor man bør vælge os.
Grunden til vi ikke har uddybet for meget på forsiden, er simpelhen på grund af støj - vi ønsker ikke at fjerne kundens fokus.
Men jeg kan klart følge din feedback, og det er da noget vi vil arbejde mere med. :)

Jesper I. P:
Nedenstående er klippet fra jeres hjemmeside og det er imo direkte dårlig stil at svine en hel faggruppe, jeg ville istedet forklare hvilke fordele i kan tilbyde!!

Kan du uddybe dette? Hvilken faggruppe sviner vi til? - personerne som får krænket deres ophavsret eller advokater og jurister? Jeg synes umiddelbart ikke at vi siger noget negativt om nogen af dem. Advokater prøver at manipulere, og det er der vist ingen hemmelighed i. De bruger også en masse juridiske fagtermer, som den almen borger ikke forstår, og dette er vel heller ingen hemmelighed i? :)

EDIT:
Der tales selvfølgelig om krænkerens advokat eller jurist (hvis de har sådan én), og ikke advokater eller jurister som man evt. lader håndtere ens sag. Måske har vi ikke gjort dette tydeligt nok :)

Mvh. Daniel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)