Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Kopieret.dk søges

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 864
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:

Hej Jesper.

Tusind tak for din feedback. 

Jesper I. P:
jeg synes personligt i gør alt for lidt ud af at fortælle hvad i har af kompetencer for at løse sager som disse.

Ønsker du så at det er på forsiden eller en underside? Vi har bl.a. en side hvor der står hvorfor man bør vælge os.
Grunden til vi ikke har uddybet for meget på forsiden, er simpelhen på grund af støj - vi ønsker ikke at fjerne kundens fokus.
Men jeg kan klart følge din feedback, og det er da noget vi vil arbejde mere med. :)

Jesper I. P:
Nedenstående er klippet fra jeres hjemmeside og det er imo direkte dårlig stil at svine en hel faggruppe, jeg ville istedet forklare hvilke fordele i kan tilbyde!!

Kan du uddybe dette? Hvilken faggruppe sviner vi til? - personerne som får krænket deres ophavsret eller advokater og jurister? Jeg synes umiddelbart ikke at vi siger noget negativt om nogen af dem. Advokater prøver at manipulere, og det er der vist ingen hemmelighed i. De bruger også en masse juridiske fagtermer, som den almen borger ikke forstår, og dette er vel heller ingen hemmelighed i? :)

Mvh. Daniel

Arrrrr Daniel...
En generalisering af at advokater er manipulerende er vel lidt at svine en hel faggruppe til.

Måske skal man bare bruge den gode gamle, at hvis man ikke kan sige noget pænt så lad være. Det her i gør er jo mere en subjektiv observans uden faktuel grundlag.
Hvis man vil have kunder i butikken, vinder man sjældent noget ved at svine konkurrenter til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Arrrrr Daniel...

En generalisering af at advokater er manipulerende er vel lidt at svine en hel faggruppe til.

Måske skal man bare bruge den gode gamle, at hvis man ikke kan sige noget pænt så lad være. Det her i gør er jo mere en subjektiv observans uden faktuel grundlag.
Hvis man vil have kunder i butikken, vinder man sjældent noget ved at svine konkurrenter til.

Det har bestemt ikke været meningen at svine dem til. Meningen med formuleringen har klart været at pointere, at hvis du som person eller virksomhed SELV håndterer sin sag, kan man komme ud for, at skulle skrive/tale med krænkerens advokat eller jurist (hvis de har én), som ikke altid er en ligetil proces, på grund af advokatens højere faglige kompetencer, og derfor brugen af faglige termer som kan være svære at forstå, samt henvisning til div. paragraffer.

Men det er da klart noget vi vil kigge på, nu når I nævner det :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)