Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop plakat

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Broager
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle :)

Jeg længe overvejet en webshop hvor jeg kan fører min kreativitet ud og sælge plakater eller lign.

Jeg har før læst om at man kan integrerer sin webshop så når nogen køber på siden, er der et tryk firma som trykker varen og sender den for en. Nogen der kender til dette? Eller har nogen andre idéer så jeg ikke ligger inde med 100plakater eks. folk ikke vil købe. 

Pft. :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke til nogen specifikke integrationer som sådan, men man kunne jo nok lave noget med at sende en email med en ordre til et trykkerie ved modtagelse af en bestilling det burde relativt simpelt i de fleste e-handelsløsninger.  

Da jeg åbnede min første webshop havde jeg heller ikke lyst til at have et stort varelager, derfor købte jeg 1-2 af hver vare jeg ønskede at sælge og på den måde holdt jeg start omkostningerne nede. 

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

temaet har været oppe utallige gange her på amino - søg blot efter plakater eller trykkeri. 

Du kan sagtens få drop shipping aftale, eller hvad det hedder - også med et dansk trykkeri, men problemet er at hvis du kun trykker en håndfuld plakater bliver stykprisen meget høj - 

det er bedre at have nogle få motiver som har success og som du sælger mange af og så hjemtager f.eks. 100 stk. eller ivhertfald 50... 

men det afhænger naturligvis også af hvilke krav du har til avance .

Måske kan du alterantivt sælge som presale og så samle bestillinger igennem en period op.. brug fantasien.

Held og lykke med projektet. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan også købe en billig epson printer der kan trykke i store formater - op til A2 mener jeg det er. Og så selv printe.....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Pro/SeriesStylusPro3880/Overview.do?BV_UseBVCookie=yes

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi har præcis det du snakker om.. - Da vi producere plakater for mange som dig, der designer signe egne, og gerne vil have dem sendt direkte til deres kunder når de sælger, har vi lavet en system der virker til dette.

Du får den egen webside som er baseret på vores system.

Du har dine egne produkter og du bestemmer selv salgsprisen.. -

Når en plakat bliver solgt, printer vi den og sender den til din kunde, neutralt, og dig som afsender.

kontakt os for mere info her: info@nemprint.dk

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan hvis nu hver plakat er unikt? Går lidt og pusler med en idé, hvor kunden får designet en unik plakat ud fra en skabelon...

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige lidt med her :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi printer dem når de bestilles.. så hver plakat må meget gerne være unik..  hvis du har et design der sælger godt, så få lavet 10 af gangen af den ene, og selv stå for forsendelsen af den. så er det billigere, men problemet er ofte, at man ikke ved hvilke designs der sælger, så det er rart bare at kan "gå amok" og lave en helt masse designs.. og så bliver de bare lavet en efter en når de bliver solgt.. Det er klart. du tjener mere hvis vi kan lave 100stk. af gangen,.. men så får du en regning på 100stk. og så går der lang tid før du begynder at tjene..

Vi laver denne tjeneste for flere kunder.. 

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende - hvad er prisen for én plakat i 4 farver? har kigget på jeres hjemmeside men kan ikke se plakatpriser dér Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)