Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop plakat

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Musico skriver, så har emnet tidligere været oppe og vende en hel del gange herinde på Amino.

Jeg vil også helt klart anbefale dig dropshipping, så du ikke selv skal have et lager af plakater liggende - og heller ikke betale dobbelt porto, ved at plakaterne først skal sendes fra trykkeriet til dig, og så skal du derefter selv sende plakaterne videre. Ved dropshipping slipper du for det, da trykkeriet sender plakaterne direkte til slutkunderne.

I MediaMouse har vi mange kunder som får dropshippet plakater fra os og direkte til deres slutkunder. Vi sender derved plakaterne i neutral emballage med vores kunde som afsender.

Hvordan selve integrationen foregår er meget forskellig, men vi tilbyder en håndfuld forskellige muligheder alt efter hvad der er behov for - og mulighed for.
Det kommer an på hvordan dit shop-setup er og hvordan du ønsker at ordrene konkret skal håndteres.

Vi har en af de mest omfattende produktionsfaciliteter i Nordsjælland, hvor vores fokus ligger på kvaliteten, mulighederne og leveringstiden.

Hvis du vil vide noget mere konkret om hvad der kan være af muligheder i dit tilfælde, så er du meget velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk . Det jeg umidlbart skal vide, til at starte med, er hvilken shop du kører med og hvad du selv har forestillet dig. Ud fra det kan jeg komme med et forslag til den løsning som vil passe bedst i dit tilfælde. Vi har specielle priser for vores dropshipping-kunder, men de er afhængige af hvordan ordrene skal håndteres og sendes.

/Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Jesper.. du skal hav drop-shipping.. - det er også det vi har diskuteret i tråden her..- 

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis du tror på dine plakat designs, så vil jeg springe ud i at få dem alle optrykt i et hug, og så selv kontrollere dine ordre, det vil give en besparelse på lang sigt, hvis altså du har pladsen i hjemmet til både plakater og plakatrør.

Vi sælger selv plakater, og har valgt denne løsning :)

Venlig hilsen

Thor Rasmussen

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)