Hey.
Har brug lidt juridske hjælp, prøver at gøre den kort :)
Jeg har bestilt en webshop gemmen en webureau og har betalt dem antal kroner som aftalt! Aftalen var at de skulle lave mig webshop til min nye webshop og de kunne sagtes klar og tilbud mig "Tilfredsgaranti" på hele forløbet. Opdager at min webshop ikke er på nogle måder responsive, på nogle platformer " Tables og mobil version " Det står skævt alle steder næsten. Skal siges at han har hente en template som forvejen var responsive pga han har lavet store ændreinger på selve designet, så står alt skævt. Har forsøgt og forklar ham at det jeg ikke tilfreds med eftersom det står pisse skævt! Hvorhenne mener i jeg står? Kan jeg forlænge mine penge tilbage eller skal han lave det? eftersom han ikke vil lave dette?
|
Jeg er ikke skarp på juradelen, men udtrykket responsive dækket over en webløsning hvor designet gå op og ned i pixels alt efter hvad enhed der tilgår. Dette vil dermed sige at udtrykket ikke tager forbehold for opsætning af materialer såsom billeder og tekst.
Når det er sagt vil jeg give dig helt medhold i at det burde være "en del af aftalen" at din shop ser ordentlig ud på mobilen.
Jeg skriver altid en uddybende bemærkning efter "responsive" i mine tilbud. Derved har kunden garanti for at vi forholder os til mobillayoutet.
Smid evt. et link til den nuværende løsning, så kigger jeg gerne på det :-)