Hej. Hilsen Martin Engelund |
Savner lidt informationer i jeres footer.
Mail, telefon nr, adresse, CVR nr. mm.
Det skaber troværdighed.
/Martin Sølberg
Hej. Hilsen Martin Engelund |
Savner lidt informationer i jeres footer. |
Hej Martin Jeg synes at webshoppen loader forholdsvis langsomt? Når det er sagt synes jeg virkelig at I formår at ramme noget af de rigtige rent visuelt på forsiden. Super godt arbejde. Jeg svaner dig nogle stemningsbilleder fra en virkelig stuen, soveværelse eller lignende. Lidt mere IKEA .. Det behøver ikke altid at være negativt ment :-) |
Hej Simon. |
Lige præcis. Stemningsbilleder er genialt salgsværktøj, såfremt man sætter den rette stemning selvfølgelig :-) |
Hej Martin. |
Hvordan lægger jeg produkter i min indkøbskurv og hvorfor er der en ramme menu men jeg kan ikke vælge ramme ? I det store hele har jeg det lidt svært ved siden, jeg synes det hele er lidt for flinkt ved hinanden. Hele temaet på siden samarbejder MEGET med jeres plakater i udtryk og farver. Den gør det i en sådan grad at jeg sidder som forbruger og tænker, hold da op, er det plakater der skal gøre mit hjem flottere eller mere moderigtigt eller er plakaterne valgt fordi de matcher hjemmesiden ? Det betyder også den anden vej rundt at produkterne ikke sælger sig selv særlig godt fordi de ligner alt det andet på siden. Jeg ved godt det er svært at forstå hvad jeg lige mener, jeg har også svært ved at udtrykke det. Forestil jer en pastaret hvor man kan se der er skaldyr, lækre kryderier og dejlig håndlavet fetuccini men det hele smager af hvidløg... Der er ingen nuancer på jeres hjemmeside, og det hele smager af hvidløg.. Giver det mening ? ... Mvh Ruben |
Hej Ruben :) |
Når man kører musen ned fra alle plakater ned i din megamenu lukker den hvis man kører langsomt ned. Det bør din udvikler kunne fikse hurtigt :-) Ellers ser det pænt ud. |
Rigtig flot webshop. Mht. konverteringen synes jeg det virker som meget at skulle vente op mod tre dage for at modtage et udkast. Tilføjelse: |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?