Det er de |
Det ligner umiddelbart blot et affiliate site for www.handelsfinans.dk - så hvis du vil vide hvor det er du har lånt, så kig der.
Det ligner umiddelbart blot et affiliate site for www.handelsfinans.dk - så hvis du vil vide hvor det er du har lånt, så kig der.
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
30% ÅOP here you go...
|
Hvorfor ikke bare lave en rigtig reklame i stedet for denne dårligt skjulte? |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Først og fremmest - tillykke med pengene og held og lykke med virksomheden ![]() Dernæst - For pokker hvor det dog skræmmer mig at folk ikke lige tænker sig om en ekstra gang når det drejer sig om at låne penge. "Jeg ved ikke rigtig noget om dem jeg har lånt penge af - men skide være med det sålænge jeg har fået nogle penge." Tag nu hende viceborgmesteren som fik skudt imod sit hus fordi hendes søn skyldte penge til nogle forkerte mennesker. Det er nok ikke den type mennesker som er bag credit4u.dk, men det er som sådan bedøvende ligegyldigt. Det er altså vigtigt at man kender dem sm man tager lånet hos og har kigget betingelserne godt igennem. Jeg kender eksempler på folk som sidder fanget i nogle af de fine "forbrugslån" hvor den årlige rente er så høj at de dårligt nok kan betale renterne på lånet og derved aldrig får bragt lånet ned igen. En af mine tidligere kolleger og hans kone havde endda fået spændt sig så hårdt op, at de 4 år efter at have lånt 50.000 kr. pludselig stod og skyldte næsten 150.000 kr. og beløbet blev større og større for hver måned fordi de ikke engang kunne betale de skyhøje renter der var på lånet. De var så skide heldige at værdien på deres lejlighed var steget så meget at de kunne tage et lån i friværdien og bruge pengene til at betale den grimme lån ud. Det kostede dem dog så også et straf-afdrag fordi de havde gjort et eller andet med at binde lånet til 10 år og der derved ikke bare kunne slippe af med lånet uden videre. Så i den sidste ende kostede det dem næsten 200.000 at låne 50.000 kr. Blot lige en løftet pegefinger herfra i denne tid hvor vi bliver bombarderet med "lån penge nu og betal først til næste år". /Jesper |
Hvor er det bare herligt. En ting er at lave skjult reklame på en så dum måde, men ligefrem at bruge sit rigtige navn her på forummet er sgu nærmest komisk. |
Hvorfor har du ændret på tekst og overskrift?? Og det kan da absolut ikke være ud fra det der er blevet skrevet herinde du kan konstaterer at folk er int. i privatlån..?? Iøvrigt synes jeg det er moralsk forkasteligt at tilbyde den slags lån så jeg håber ærligt talt at dit firma går på rø..... Sats du hellerer på din RE/MAX virsomhed
Mvh Mads.. |