Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping indtjening?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
jeg har lige et spørgsmål angående dropshipping? Hvis man har kontakt til en virksomhed som gerne vil lave dropshipping med dig og det er et dansk virksomhed som har med parfumer og gøre hvor vil min indtjening lige i det? Skal jeg så sælge varen for et støre pris fx hvis leverandøren sælger det for 300kr stykket så skal jeg sælge det for 400kr stykke? Eller kan jeg nøjes med at sælge det for 300kr som leverandøren gør og nøjes med at få % for salget.
Vil bare lige have det på det rene før jeg roder mig ud i andet. Tak på forhond. :)

Tilmeldt 5. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:37

Er der ingen?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:03

Første (og indtil videre eneste) gang jeg forsøgte mig med dropshipping, fik jeg adgang til leverandørens varer med en rabat. Helt præcist 30% rabat. Så jeg solgte (eller forsøgte) produkterne til samme pris som leverandøren. De 30% rabat var så min avance.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 11:44

Du sælger til vejledning udsalgs pris og tjerner dine penge ved den rabat du vil få af leverandøren.
Du for jo næppe nogen til at betale overpris for varen hos dig.
Altså hvis leverandøren og de andre som sælger disse vare sælger en vare til 300 kr for du nok ikke mange kunder i butikken ved at du tage 400 kr for samme vare.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)