Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox igen, igen...

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Se her:

https://my.meebox.net/serverstatus.php?language=danish

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

opsvinget.dk:

Nu er de nede igen

Som du kan se på vores statusside, så var det planlagt nedetid for netop at forbedre oppetiden fremadrettet. Jeg beklager dog, hvis det var til gene for dig, men det er "for the greater good".

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Jeg beklager dog

Ja i undskylder og beklager meget for tiden. Men hvad kan vi egentlig bruge det til ?. Var det ikke på tide at der kom noget kompensation på bordet ?. Andre firmaer giver gratis hosting når de har kostet deres kunder alt for mange penge. Men i mener så en undskyldning er nok til at dække tabet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Andre firmaer giver gratis hosting når de har kostet deres kunder alt for mange penge. Men i mener så en undskyldning er nok til at dække tabet ?.

https://meebox.net/da/forretningsbetingelser/betingelser-for-brug-af-webhoteller/

Meebox tilbyder kompensation, og de tilbyder også en SLA. De tilbyder 99.90 oppetid på deres billigste hoteller, det betyder:

  • Daglig nedetid: 1m 26.4s
  • Ugentlig nedetid: 10m 4.8s
  • Månedlig nedetid: 43m 49.7s
  • Årlig nedetid: 8h 45m 57.0s

Du kan selv regne her: http://uptime.is/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Grubbe:
Meebox tilbyder kompensation

Ja det er da muligt at man kunne opnå noget hvis ellers man gad at tage en lang kamp med dem om det her. Andre firmaer kommer selv og tilbyder det hvis der er gået noget galt. Men det mener Meebox så ikke er nødvendigt. De prøver istedet med en undskyldning og så at løse problemet med larmende tavshed. Læg også mærk til hvor stille der er blevet fra deres side i den her tråd efter at ordet " Kompensation " kom med Skype-Wondering 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Ja det er da muligt at man kunne opnå noget hvis (...)

Hej Michael,

Jeg beklager hvis du opfatter det herinde som "larmene tavshed" - det er på ingen måde hensigten. Vi har meget travlt, så Amino har ikke haft vores højeste prioritet. Alle som har henvendt sig direkte til os, har fået svar - det har vi prioriteret.

Der har været nogen problemer, ja - det har vi beklaget mange gange og løst. Jeg står til fulde inde for vores forretningsbetingelser, og hvis du eller nogen anden har været det mindste påvirket af de problemer, der har været, så henvend jer endelig. Så sørger vi for, at det bliver kompenseret - uden spørgsmål, kamp eller andet :-)

Hav en rigtig god weekend!

Vh Anders.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Michael:
Ja det er da muligt at man kunne opnå noget hvis (...)

Hej Michael,

Jeg beklager hvis du opfatter det herinde som "larmene tavshed" - det er på ingen måde hensigten. Vi har meget travlt, så Amino har ikke haft vores højeste prioritet. Alle som har henvendt sig direkte til os, har fået svar - det har vi prioriteret.

Der har været nogen problemer, ja - det har vi beklaget mange gange og løst. Jeg står til fulde inde for vores forretningsbetingelser, og hvis du eller nogen anden har været det mindste påvirket af de problemer, der har været, så henvend jer endelig. Så sørger vi for, at det bliver kompenseret - uden spørgsmål, kamp eller andet :-)

Hav en rigtig god weekend!

Vh Anders.

Hej Anders
Vi er rigtige glade for at I hos MeeBox, i øvrigt modsat mange andre udbydere, altid er gode til at komme med estimeringer på nedetid, samt kommunikerer årsagen hertil når vi henvender os som en del af vores managementaftale.  
Når man har med hosting at gøre vil der være nede tid. Dette kan ikke indgås. Bare se på Nets/Teller eller Danske Bank
God weekend :-)
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Fra  BluYello Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har købt en domæne igår, ved navn bluyello.dk jeg har selvfølelig betalt og det hele men jeg kan se i ikke har registreret noget som helst. Nu når jeg går ind på mine domæner, så står der at min domæne er udløbet. Hvilket den ikke kan da jeg købte den så sent igår, har også åbnet en ticket til jeres support men den blev åbenbart hellere ikke lavet. Som i nok kan forstå så har jeg ikke lyst til at betale igen, for noget som jeg allerede har betalt for men ikke har modtaget......

Jeg havde håbet at jeg kunne komme igang, så senest som idag men det ser ikke muligt ud indtilvidere.

https://gyazo.com/5a9eb6df25b98f42043668811a7a1a50

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet er registreret til dig. Det eneste der mangler er at du skal aktivere domænet hos dk-hostmaster.Smile

Du har fået en email fra dk-hostmaster, hvor loginoplysningerne står i den vedhæftede pdf.

Der står sikkert expired hos meebox, da du fremover skal afregne din domæneafgift direkte med dk-hostmaster.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders - Meebox:
Der har været nogen problemer, ja - det har vi beklaget mange gange og løst. Jeg står til fulde inde for vores forretningsbetingelser, og hvis du eller nogen anden har været det mindste påvirket af de problemer, der har været, så henvend jer endelig. Så sørger vi for, at det bliver kompenseret - uden spørgsmål, kamp eller andet :-)

Ja selvfølgelig har vi været påvirket af alt jeres nedetid i den senere tid. Men det var du måske slet ikke klar over ?. Og du skaffer vel et par måneders gratis hosting for alle vores domæne hos jer. Så skal jeg nok lade være med at tage mere af din travle tid. Det var så egentlig det jeg havde forventet i ganske af jer selv havde tilbudt men i skal jo åbenbart lige have et vink med en vognstang først.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)