Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil ikke gerne starte sin egen webshop?!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange drømmer om at starte sin egen webshop...

Og derfor har vi hos Danhost lavet en side, med succeshistorier fra iværksættere, der har startet en webshop.
Her gives der gode råd til andre iværksættere om, hvad man skal være opmærksom på, når man skal vælge webshop, hvad der er vigtigt at prioritere højere end andet + De giver gode råd til markedsføring og hvordan man skaffer kunder til en nystartet webshop.
 

Succeshistorier og webshop marketing >> Klik her

 

Vil du også starte webshop hos Danhost?

Webshoppen er dejlig nem at komme i gang med, den er let og overskuelig + Du kan enten selv designe den, eller få os til at lave webshoppen for dig. 

Vigtigst af alt:
Du får en søgemaskinevenlig webshop!
Kan din webshop ikke få gode placeringer på Google, kommer der ingen kunder i butikken.
 

Prisen for Danhost Webshop er kun:
299 kr/md ekskl. moms
(oprettelse 500 kr)

- inkl. betalingsgateway (dankort, MobilePay, Visa, bankoverførsel)
- Mobil og tablet version
- Fri adgang til support i verdensklasse - Du får også support hvis du bestiller en gratis demo!!!
- Nem ordrehåndtering, der gør det daglige arbejde lettere
- Automatisk lagerstyrring, f.eks. hvis en ordre annulleres, tilbageføres varerne automatisk tilbage på lageret
- Gode muligheder for mersalg!

Jeg vil rigtig gerne, hvis du vil prøve en gratis demo.
Bestil demo >>

Demoen slettes automatisk efter endt prøveperiode på 30 dage.

 
 
De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan succeshistorierne bruges til inspiration ?
Vi har tidligere fået god feedback om at der meget gerne måtte komme flere cases.

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 5 person

Danhost ApS:
Kan succeshistorierne bruges til inspiration ?

Nej, for i har valgt at bringe de sager hvor i selv bliver rost til skyerne og totalt udeladt de kritiske historier hvor der virkelig kommer fakta på bordet. De historier i bringer er med totalt ligegyldigt information som enhver kunne sige sig selv. det ligner allermest en gang købte trustpilot anmeldelser. Det må siges at være en Om´er.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
det ligner allermest en gang købte trustpilot anmeldelser. Det må siges at være en Om´er.

Hej Michael

Det er en referenceliste, hvor webshopejeren, fortæller om deres forretning, de har helt frivilligt selv valgt om de ville skrive om webshoppen eller ej, og så giver de råd til andre iværksættere. Så jeg synes det er meget ærgerligt at du bruger denne formulering.

Vil det hjælpe at der var flere cases uden at Danhost Webshoppen omtales? 
For der er intet i vejen for at vi beder de om at selve webshoppen ikke omtales, så der kun er fokus på decideret webshop marketing råd.

  

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at tilføje mulighederne for at få et økonomisystem integreret i webshoppen (vigtigt at tage højde for, når webshoppen begynder at vokser)

Til danhost Webshop kan man både få Economic, Billys og Dinero... Jeg tror egentlig at de fleste iværksættere helst foretrækker Dinero eller Billys. Umiddelbart virker de to også meget brugervenlig og generelt ser jeg at de får meget ros Yes

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

... Flere der har spørgsmål eller forslag til siden? Smile

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er meget ukonkret. 

Her nogle eksempler:

"Dette kan gøres via mange forskellige markedsføringsmuligheder. De marketing metoder du skal bruge til din webshop, afhænger af dit markedsføringsbudget og opsætning"

"Jeg har prøvet lidt af hvert for at finde ud af, hvad var mest effektivt for min forretning."

Endelig kunne det jo være rart med nogle tal. Hvor meget omsætter butikkerne for og hvor høj er konverteringsraten?

Umiddelbart virker det som om at hovedparten af de butikker som udtaler sig er forholdsvis nystartede uden væsentlig omsætning. For at kunne måle om markedsføring virker skal der en vis volumen til for at kunne konkludere noget med med statistisk signifikans.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit forslag.

Jeg har desværre erfaret at mange er tilbageholdende for at oplyse for mange detaljer og konkrete statistikker.
Umiddelbart gætter jeg på at de gerne vil beskytte sig selv mod deres konkurrenter.

Men jeg kan helt klart godt se fordelen i at oplyse nogle mere konkrete eksempler - Jeg vil gøre mit til at det kommer på siden Smile

- Kathrine, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Går man i tankerne om at starte webshop, så bør man i den grad tage et kig på denne guide om start af webshop.

Den er startet af én, der har prøvet at starte og drive en webshop, så det er ikke bare noget funny hokus-pokus.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten man kan næsten kalde det et afilliate link hehe.. Men du har ret det en virkelig god guide, hvor mange af de 50 punkter kan i opfyldel i Shoporama? og Danhost, hvad med jer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)