John, har du aldrig været ny i faget? Jeg synes din sidste kommentar er direkte spydig og unødvendig. Vi er allesammen startet et sted og du fremstår som en gnaven og bitter mand når du skriver sådan til Malene. Giv hende et godt råd - og lad spydighederne udeblive.
selvfølgeligt har jeg det - men det gavner da ikke trådstarter hvis hun tror - at med et enkelt lille opklarende spørgsmål så virker det hele. Sandheden er, og det kan jo så være det er tid og erfaring - at rigtigt mange får store problemer med skat og moms, fordi de ikke får sat sig ind i ting.
De tror et spørgsmål her og der, og så er den hjemme, så kan de drive virksomhed. Mit svar om, at trådstarter nok ikke kan klare sig med det, skal blot ses som råd om at der skal tages helt anderledes fat. Der skal tages noget kursus, læses nogen bøger osv. Det er naturligvis rådet i det jeg skriver
ALT for mange falder igennem og slår sig, og det er som blot det jeg meget nødigt vil se. Det letteste var bare at springe over men jeg har i min rådgivning oplevet alt for mange gode mennesker, som er kommet helt galt af sted, ved ikke at være ordentligt klædt på.
Jeg kan godt komme med længere svar, men tro ikke det hjælper:
vh John H