Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Web Shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft en ide i en længere periode om at skulle starte min egen form for web shop.
så ville gerne begynde at sælge voks.
jeg tænkte på at starte stille ud med at bestille 20-30 bøtter voks hjem for at se om det vil blive solgt og hvad folk vil synes om det.
tænkte at sælge voks ville være en go ide at sælge, men jeg er os lidt usikker på at skulle opstarte en lille virksomhed, med at sælge voks, da der nu er mange som der også har valgt at sælge voks og andre former for pleje for hunden og håret. 

hvis i har tid vil jeg gerne høre jeres mening om min ide, eller om i har nogen gode råd når man skal starte sit eget.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 17:06

Om du vælger den ene eller anden niche har ikke den store betydning, sålænge det er et produkt som mange benytter.

Det vigtigste er du får lavet en god webshop, som er konverteringsoptimeret, samt at du er i stand til at tiltrække relevante besøgende. F.eks. via seo, sociale medier og adwords.

Har du penge til markedsføring kan du komme godt fra start, mens seo kræver en vedvarende indsats og god tålmodighed.

Start ud med et bredt sortiment af voks, da webshops med meget få produkter kan være meget svære at løbe i gang.

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25

mange tak for dit feedback, det vil jeg tage til mig at starte ud med at lave et bredt udvalg af voks, og lave en go Web Shop :) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:34

ODSH:
hvis i har tid vil jeg gerne høre jeres mening om min ide, eller om i har nogen gode råd når man skal starte sit eget.
Start med at undersøge markedet. Dan dig et overblik over dine konkurrenter, og find nogle leverandører og få nogle priser hjem. På den baggrund kan du vurdere om det er realistisk at konkurrere på prisen.

Lav en analyse af dine konkurrenters sites med feks. Moz eller lignende værktøjer. Her kan du få et overblik over hvor svært det bliver at slå dem i søgemaskinerne, samt hvor meget arbejde der ligger foran dig med SEO og link building.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:28

Først og fremmst; kan du overhovedet bestille 20-30 bøtter hjem? og opnå et solidt dækningsbidrag? Hvad gør du når du snakker med leverandøren og de vil have, at du ligger 20.000 i produkter hos dem? Ud og søg leverandører på markedet! 

Selvfølgelig skal du kaste dig ud i en webshop! Det er fedt og man lærer en masse af det - uanset om det er med økonomisk gevinst eller ej. MEN. Vær forberedt. Hvad er dit budget? hvordan vil du gøre tingene? og vigtigst af alt; hvordan vil du sælge dine produkter? Hvorfor skal kunden købe præcist dit voks fremfor de andres og hvordan får kunden overhovedet nys om dit produkt i første omgang?

Held og lykke med det! Vi bistår gerne hvis du har behov indenfor web og online marketing.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)