Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjemmeside´s udsende

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en masse om Wordpress cms. Men der er en ting som stadig forvirrer mig.

Kan en web udvikler "designe" hjemmesider i Wordpress som han har lyst til med menuer osv.

Eller er han bundet  af et fast designe mønster ?


Jeg har lagt mærke til mange WordPresse hjemmesider er opbygget som blogs. De starter fra top og køre bare ned  med textboxes osv


Jeg skal kodet noget specifik kodning også. hvor der skal lave database tabeller mv .. Er det muligt man kan have det køre sammen med wordpress Cms  ?

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Wordpress er open-soruce CMS - hvilket meget kort betyder at stort set alt kan kodes om til hvordan man gerne vil have det. Du er altså ikke bundet til noget som helst. Og Wordpress-sider findes i alle størrelser - både som store forums, små personlige sider, blogs eller webshops.

Hvis du stadig er i tvivl, så sig endelig til! :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bogholder :-) 

WordPress kan designes som du ønsker det, alt efter dit behov. Koden er åben, så folk med rette kompetencer vil næsten altid kunne imødekomme dine ønsker indenfor hvad der må betegnes som et normalt hjemmesidebehov. 

Proceduren for produktionen af en normal hjemmeside i WordPress er typisk følgende: 

1. Webhotel findes

2. Opsætning af WordPress CMS derpå

3. Installation af valgt WordPress theme, evt. fundet på themeforrest eller lign. 

4. Teknisk opsætning af farver, logo, plugins samt oprettelse af ønskede undersider

5. Lancering

Ovenstående 5 punkter er meget groft opstillede, men er som udgangspunkt gældenden for en normal proces. 

Du er ikke bundet af en fast designmønster. Der findes titusindvis af lækre WordPress temaer kan du kaste dig over. 

WordPress hjemmesiden er bestemt ikke opbygget som blogs i almindelighed. Det er korrekt at WordPress har et ganske udemærket blogsystem, som kan benyttes i mange regier, men typisk skjules dette, eller henvises til en underside. Du kan se en masse eksempler på WordPress hjemmesider på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Jeg bistår meget gerne med svar på dine spørgsmål, eller evt. hjælp til at komme i gang. Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis det lyster. 

Hav en god fredag :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

"Jeg skal kodet noget specifik kodning også. hvor der skal lave database tabeller mv .. Er det muligt man kan have det køre sammen med wordpress Cms ?"

Derudover er svaret på dette; ja. Wordpress - og alle andre CMS'er er bygget med en database. Som oftest MySQL. Så såfremt du har et bestemt system du skal have kodet, hvor du skal gemme nogle data og behandle dem kan du sagtens koble Wordpress sammen med dine informationer der er lagret i databases tabeller.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bogholder_kbh

Du kan lave stort set hvad du vil med Wordpress, rigtig mange websites er faktisk opbygget med Wordpress, du kan bare ikke se det på selve designet eller det den bruges til :) netop fordi du kan "ommøblere" den helt som det passer dig.

Skal du f.eks. lave en webshop kan man bruge woocommerce som kan kobles på Wordpress og så ligner den pludselig ikke en blog mere, men en helt almindelig webshop (bare et eksempel) :)

//Kim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)