Sh't det er en lækker side, det skal jeg da helt sikkert huske. Du er i hvert fald glemt i bogen med gode tilbud. Mvh Matias |
Jeg er en af de nye start-up
Eller jo jeg har fik registeret min cvr nummer i slutning af juni med startdato den 1. juli samt leget med ideen i årevis mens jeg tog min kontoruddannelse.
Jeg har oprettet en mindre freelancervirksomhed der tilbyder Virtuel Assistant, computersupport og computerkursus samt vikarservice i feriesæson.
Virtuelt Assistant er kort sagt en onlinebaseret personal assistant og som følge af min kontoruddannelse kan jeg tilbyde en bredt kontorservice og er klart til at kigge på nye områder som fx affiliate marketing og blogs :)
I kan læse lidt om det her http://www.entrepreneur.com/article/225318
Efter halv års arbejdsløshed som nyudlært kontorassistent har jeg haft svært ved at finde en 8-16 kontorjob og helt ærligt kan jeg ikke forestille mig at skulle sidde på min flade og indrette mig i et fast tidsrammen med en kedelig ens hverdag. Derfor har jeg besluttet at springe ud som iværksætter og starte med at tilbyde VA-service imens jeg studere ved siden af
Kender i en der har brug for lidt hjælp til bogholderi, oprette præsentationer ud af rådata, layout af jeres skabeloner, managere jeres social medier konto, opdate WordPress blogs, andet tastearbejdet, databasearbejde, online research eller andet i et par timer om uge så er i velkommen til at tage kontakt til mig :)