Hold da op Jesper og Styleguru, I har da godt nok været i gang længe, jeg er dog selv kun 17 år. Og har arbejdet med iværksætteri/freelance siden jeg var 13.
Det er altid spændende at hører med, når de erfarene fortæller deres historier!
Min virksomhed hedder noget så diskret som Copenhagen Publicity, hvor jeg primært laver video-markedsføring for virksomheder, samt generel medieproduktion som fotografering og webudvikling. Stadig i opstartsfasen, men super spændende.
Desuden har jeg siden 2012 drevet Lytter.dk, som er et dansk online musikmagasin - primært for nye artister.
Og til sidst, så har jeg i 2 år været fast grafiker for pladeselskabet Universal Music, hvor jeg især laver grafik til streamingtjenesterne såsom Spotify og TDC Play.
Spændende at læse hvad hver især beskæftiger sig med. Og endnu mere spændende er at konstatere at dialogen foregår mellem mænd :-)
Nå men , jeg er gået i gang med mit eget børnetøj mærke , konceptet bag mit brand er at mine kollektioner skal være 80% drenge tøj og resten pige tøj, og som er 100% produceret i Danmark uden at produktet skal koste et formue samtidige ikke går på kompromis med kvaliteten. Jeg har arbejdet inden for produktionsbranchen i de sidste 8 år , og nu har jeg besluttet mig til at kaste mig over det jeg længe har ønsket mig, nemlig at lancere mine egne kollektioner. Så der er en spændende opstart forude .......
Kender I/er I indkøber, salger, webshops ejer, butiksejer der kunne have interesse i samarbejdet er I meget velkomne til at sende mig en e-mail på layk2office@gmail.com
Vi startede sidste år et firma der sælger kunstgræs til en noget andet pris end den "normale" pris i DK. Det hele kom sig af at vi ville lave en hal til indendørs hundetræning. Da vi skulle have gulvet beklædt med noget lækkert stødabsorbering havde vi ikke lige regnet med de høje priser for kunstgræs.
Det greb lidt om sig og vi har nu solgt til et par haller ud over vores egen hal. Vores egen hal har vi oven i det hele også fået godt gang i mht udlejning. :-) Det bliver spændende hvad fremtiden bringer.
Hej Matias. Jeg tog "springet" 1/4-15 og startede Bankboost, der i helt korte træk går ud på at hjælpe den "almindelige bankkunde" med at spare en masse penge. :) www.bankboost.dk www.facebook.com/Bankboost (like gerne) God weekend alle sammen. Mvh Chris