Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris Ros af algebehandling hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lovet en god ven at stille spørgsmålet herinde.

Alge Expressen er en rimelig ny virksomhed som udfører algebehandling af tage, fliser og facader. De har fået lavet hjemmesiden her http://algeexpressen.dk/ men de føler ikke at de får meget ud af den.

Jeg er selv kommet med en række punkter til dem hvor jeg mener at der kan og bør sættes ind, men jeg vil også meget gerne høre jeres mening.

Hvad er godt og hvad er skidt?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Når du siger “De føler ikke at de får meget ud af den“ bliver du nødt til at uddybe dette. Har de massere af besøgende de ikke får det fulde potentiale ud af? Eller har de ingen besøgende og derved ikke bevidst omkring hvorvidt hjemmesiden kan præsterer leads mm? 

Som du selv er inde på er der selvfølgelig en række forbedringsmuligheder, men først og fremmest ville jeg rette blikket imod trafikken, og se om der er et datagrundlag for at lave ændringer overhovedet. 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke hjælpe med noget data på antallet af besøgende. Jeg får installeret Analytics for dem snarest, så vi får noget data omkring antallet af besøgende.

Spørgsmålet var ment overordnet i forhold til om designet virker, om der er noget som ikke er logisk i forhold til navigation, informationsniveau osv.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kjærgaard Jensen:
informationsniveau

Informationerne er lidt mangelfulde. Der mangler en Om Os side. Og så mangler der information om hvad de algebehandler med ?. Algefri N er det eneste lovlige middel i Danmark det må man så håbe de er klar over.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kjærgaard Jensen:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med noget data på antallet af besøgende. Jeg får installeret Analytics for dem snarest, så vi får noget data omkring antallet af besøgende.

Spørgsmålet var ment overordnet i forhold til om designet virker, om der er noget som ikke er logisk i forhold til navigation, informationsniveau osv.

Du skal desuden sætte Google Webmaster Tools op. I din menubar står der on-line bestilling, men mener du ikke online bestilling? Altså uden bindestreg? Desuden er din title tag på forsiden og undersider ikke udfyldt.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

siden loader lidt langsomt. Det første foto i slideren virker underligt, der er er masse "ikke fliser" ude i venstre side.

Hvorfor vælge algeexpressen nederst på siden. De 4 punkter burde I kunne finde noget andet godt. Det er jo punkter som er en selvfølge :-)

Rabatten ved 3 huse på 10% er fint - men 12% ved 5 huse, burde måske være 15%

I webshoppen skal I huske at når I handler med privat, f.eks. "Algebehandling af tag på hus med 0 – 200 m2 i grundplan" så er det et lovkrav at prisen vises inkl. moms og ikke nu ekskl. moms.

Ved godt at det sikkert er et stort arbejde, men jeg ville vælge at have en privatkunde side og en erhvervskunde side

Men generelt en fin side som måske lige mangler "det sidste" med gode salgsargumenter, flotte fotos osv.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal vist også se på jeres Facebook cover, da det ikke passer så godt, da man ikke kan læse hele teksten i cover billedet.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for gode råd. Jeg havde selv spottet noget af det men ikke det hele, så nu er min to-do liste blevet længere :) Der er dog plads på papiret til flere punkter, så hvis der er flere som spotter noget som kan gøres bedre, anderledes må i endeligt sige til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser sku godt ud :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Ser super ud, men når man mouse-over på "On-line bestilling" ligger "min konto" sig ind bag ved de andre elementer.

Ved ikke om det kun er et problem i chrome :-)

-Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)