Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos brugere er vilde med Liberal Alliance

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse, jeg er direktør for Amino. Og ja, Amino er partnere iAgera og Dinero. Men kan ikke lige se koblingen med Agera.

Vi har lavet opslag på baggrund af en valid meningsmåling blandt Aminos brugere. En meningsmåling som blev taget op af JP i går

Det er efter min vurdering interessant at komme ud med historien hvem iværksætterne mener varetager landets interesser bedst. Præcis som berlingske i dag kører en historie om hvem topledere stemmer på.

Fra København
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:27

Yes

(Min Yes var til Pias indlæg i starten af diskussionen)

Jeg har ikke svaret på denne afstemning, jeg kunne aldrig finde på at stemme på Liberal Alliance, og selvom jeg godt ved, at Martin Thorborg er meget glad for Anders Samuelsen og gerne vil give det indtryk, at man som iværksætter "naturligvis" er liberal, så vil jeg gerne understrege, at man bestemt godt kan tjene pænt uden kun at tænke på penge.

LAs verdenssyn er et blandt mange, skønt de ihærdigt prøver at gøre det til et spørgsmål om at "have forstået det" eller ej. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:11

Frisch:
En meningsmåling baseret på 1.000 svar er repræsentativ. Så den dækker ganske fint den generelle holdning blandt selvstændige.

1000 svar gør ikke en undersøgelse repræsentativ nødvendigvis. Det kommer i høj grad an på udvælgelsen og svarprocenten.

Jeg troede egentlig at undersøgelsen var mest for sjov. Sådan læste jeg det oprindelige indlæg. Men kan se, at der bliver gået meget op i at undersøgelsen er valid. Hvis Amino virkelig mener dette, bør man beskrive fremgangsmåden.

Og hvorfor er den statistiske usikkerhed ikke angivet, hvis undersøgelsen er valid?

Jeg synes i øvrigt undersøgelsen er underholdende nok. Måske burde man dog have holdt sig fra analysen og bare præsenteret resultatet. Og så lade være med at gå så meget op i validitet.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:31

Der er usikkerhed ved alle målinger. Men det ændre ikke på at det overordnede billede er ret klart

Ca 2/3 stemmer på blå blok og det båret af at mange iværksættere stemmer på liberal alliance

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:35

Frisch:

Lasse, jeg er direktør for Amino. Og ja, Amino er partnere iAgera og Dinero. Men kan ikke lige se koblingen med Agera.

Vi har lavet opslag på baggrund af en valid meningsmåling blandt Aminos brugere. En meningsmåling som blev taget op af JP i går

Det er efter min vurdering interessant at komme ud med historien hvem iværksætterne mener varetager landets interesser bedst. Præcis som berlingske i dag kører en historie om hvem topledere stemmer på.

Blev næsten det sidst opslag, skylder dig et svar når du nævner mig :-)

Ok. direktør..fik ikke lige klikket på dit billede. Koblingen kommer fra det lille link til højre for dit profil billede.

1) I behøver ikke komme med et opslag...

2) i behøver ikke en meningsmåling.... (til hvad nytte?)

3) Det er fuldstændig ligegyldig hvem andre iværksættere mener varetager landet interesser bedst. Og her tror jeg du mener erhvervsdrivendes og ikke landet.

Ja Berlingske har topledere og ekstra bladet de kendte:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/de-kendte-stemmer-derfor-stemmer-amalie-paa/5599839

og valgtest: 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/valgtest/

Og so on...

Men mener bare politik måske ikke lige høre hjemme her og at firmaer generelt skal forholde sig neutralt til politik.

Og se på tråden... det udvikler sig til noget hvor brugerne drager forbindelser mellem Amino og Liberal Alliance...

Og hvis det virkelig var et issue der var spændende.... så ville man MÅSKE snakke om det på andre tider og IKKE lige op til et valg.

Men vi har jo heldigvis vores egen meninger, og respekter også din, men vi er bare ikke enige.

Ha en rigtig god dag Hr. Frisch.

PS. Vend gerne tilbage med gode ideer til grillen og en øl der passer :-)

Jeg vil gerne starte.... Jacobsen India Pale Ale BeerYes

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil:

Og hvorfor er den statistiske usikkerhed ikke angivet, hvis undersøgelsen er valid?

Statistisk usikkerhed bruges når man laver stikprøver, ikke når alle bliver spurgt og har mulighed for at svare.

Derudover mener jeg bestemt at Amino, som talerør for iværksættere, skal have en politisk holdning og forsøge at forbedre rammevilkårene for iværksættere. Desuden tror jeg ikke folk er så påvirklige som nogle af jer antyder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:57

Ulrik Moe:
Derudover mener jeg bestemt at Amino, som talerør for iværksættere, skal have en politisk holdning og forsøge at forbedre rammevilkårene for iværksættere. Desuden tror jeg ikke folk er så påvirklige som nogle af jer antyder.

Kunne det skyldes i har den samme holdning............ ;-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:08

Lasse Runge:

Kunne det skyldes i har den samme holdning............ ;-)

I så fald er det en holdning jeg deler med halvdelen af Aminos brugere ;)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:20

Lasse. Her er vi bare helt uenige.

Amino er iværksætternes talerør. 43 pct bakker op om LA. Det er et synspunkt vi formidler videre.

Jeg må som direktør have en holdning til politik. Stine Bosse er direkte ude i valgannoncer med Socialdemokratiet i dag.

Oven i købet fremhæver vi både i JP og her at Aminos brugere også bakker op om Alternativet. Dobbelt op i fht vælgerne som helhed.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er jeg egentlig træt af at se på Anders Samuelsen fjæs og have ham til at stire på mig hele tiden når man læser tråde på Amino.

LA har for mig et skræmmende syn på klima, miljø og det må være det som kommer først når man skal sætte kryds.
Ikke på hvornår far og mor kan hente lille Mette og andre ubetydelige diskussioner der er i valgkampen.
man bliver nødt til at se ud over ens egen næsetip og tænke på verden lang tid efter vi er døde og begravet.
Og den skandale med skifergas , det er skræmmende at partier ønsker dette.
Det er som at pisse i bukserne, dejligt varmt nu men det bliver klamt og koldt bagefter.

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)