|
Hej, I forbindelse med arbejde for en kunde, skal jeg indsamle en række deltagere til fokusgrupper og tilsvarende. Som tak for deres tid vil jeg gerne give dem et gavekort (f.eks. Supergavekortet). Værdien er i omegnen af 100-300,- Hvordan efterlader det mig i forhold til fradrag og indberetning? På forhånd tak :-) Hilsen Jesper |
Håber andre byder bedre ind - men enten skal modtager jo beskattes af værdien (du skal så indberette) - eller hvis det ses som gave / reklamegave - hvad jeg ville tro - så er der kun kvart fradrag for udgiften og 0 momsfradrag
lad endeligt andre byde ind
vh John H
Bliv gratis medlem