Okay tak for svaret. Jeg tænker bare kunderne kan godt tage røven på mig så, hvis jeg skal ligge og tage imod returnerende vare frem og tilbage blive det dyrt i drift. Findes der en alternativ løsning? Og er det ofte man oplever det? Hvad hvis kunden nu har ødelagt varen og sender den tilbage? |
Ja kunderne kan sagtens tage røven på dig. Det sker dog normalt forholdsvis sjældent, hvis du ellers leverer en ordentlig vare, som kunderne er tilfredse med, og en ordentlig service. Men det kan ikke undgåes helt. Nej der findes ikke en alternativ løsning, andet end at have varen på lager selv, for så kan du sælge den igen til en anden kunde.
Hvis kunden har ødelagt varen og sender den retur, så skal du selvfølgelig ikke refundere noget, men du sidder med bevisbyrden for at det er kunden der har ødelagt den, og at den ikke var ødelagt da den blev leveret. Igen et argument mod dropshipping, da du så selv har haft varen igennem hænderne inden den kommer ud til kunden. :-)