Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af domæne og webhotel... hvad er bedst?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Nu har jeg både kigget på one.com, Wannafind, Dandomain og Uneuro - men hvad er bedst hvis man blot skal have et domæne, en emailadresse eller 2 samt at det nemt kan kobles til den udbyder der nu skal lave min webshop

Tak for jeres hjælp YesCool

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger one.com - Fungerer ubeklageligt. Benytter wordpress :) 14 kr./mdr.


Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har i mange år brugt one.com som er super billig nem løsning, DOG med begrænsninger for muligheder med databaser mm.!!

Derfor er jeg skiftet over til yayahosting. Det koster cirka det samme, og her har du adgang til cPanel, som giver ALLE de muligheder man har brug for!

Held og løkke med det!

(evt. book domain med det samme hos dk-hostmaster.dk)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wannafind og Unoeuro er samme familie, så det er nok nogenlunde det samme, hvor du måske får tlf. support hos wannafind.

Generelt får Unoeuro meget ros rundt omkring på nettet har dem dog ikke selv. Kender en der bruger one.com og han er generelt fint tilfreds med hans webhotel.

Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

... Og desuden findes er der hos yayhosting softacoulous, som gør at man ved 1 klik kan installere webshops! ;-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tag du bare f.eks one.com, unueuro eller en af de andre - det er såmænd ikke så vigtigt - at købe webhoteller til dette behov er lidt som at købe mælk, det er ikke vigtigt om det er i Brugsen eller i Netto (og ja, nu ved jeg godt jeg får "bank", for der er selvfølgelig forskel når man er feinsmeckere Wink), men det er slet ikke her du skal bruge din tid.

Så lang tid at du har FTP adgang og "ejer" din løsning så er leverandøren lidt ligegyldig.

//Morten

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klar anbefale UnoEuro. De scorer klar højest på trustpilot blandt deres egne brugere, og så er deres priser også i den ret lave ende :-)

Hvis du f.eks. skal køre wordpress hos unoeuro, så har de også en 1-clcik-install som du kan gøre brug af, som gør det super nemt at komme i gang med WP.

Sidst men ikke mindst, hvis du alligevel har besluttet dig for at vælge UnoEuro, så finder du her en rabatkode som giver dig de første 3 mdr gratis: rabatkode

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet One.com og Unoeuro i mange år, og begge får en anbefaling herfra, især deres support er værdsat!

Men skal jeg vælge, så vinder Unoeuro, da deres system er lidt mere brugervenligt, oppetiderne er superb og ja det virker bare... Og så koster det næsten gratis...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes helt klar MeeBox.net også er et kig værd.

Jeg har været kunde hos dem de sidste par år, og har aldrig været mere tilfreds med et webhotel. Virkelig fantastisk service og webhoteller de ligger inde med.

Har førhen haft Surftown og One som også er udemærkede webhoteller, men syntes ikke de kommer i nærheden af MeeBox.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale teaminternet.dk - er selv nystartet ... og der er kundeservice vigtigt! Det har de kunne levere ... jeg kan KUN anbefale dem videre!

Hvis du vælger dem - så skriv lige ... har vidst en kode så du får lidt ekstra :)

Men ta' er kig på dem ... jeg er en meget glad kunde der!

Og ja ... mælk er mælk ... det er services der gør forskellen! 😃

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)