Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops... En bobbel der snart springer?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars skrev:

 Undertegnede har netop efter råd fra Amino-brugere bestilt en optimering af vores web-shop, da vi ikke følte der var et rimeligt forhold mellem besøgende og købere. Så vi venter spændt på hvad resultatet bliver.
 
Jeg er helt ny på forum og kan ikke få citatet ind på anden måde, men jeg vil da gerne give konstruktiv kritik af din hjemmeside, såfremt du vil gøre det samme af min. (Måske burde det være i en anden rubrik) Jeg er en 39 årig kvinde, der går en del op i madlavning, så jeg må vist siges at høre til målgruppen. Her er min umiddelbare reaktion, når jeg kommer ind på din side for første gang i dag:
 
Der er for meget tekst.
 
Mine øjne cirkler rundt, hvad skal jeg læse........., kan jeg få en ide om hvad denne side handler om, (og helst på 10 sekunder, så jeg ved om det "er noget".  Det der med "her leverer vi" ramler mine øjne ind i, det er jo overhovedet ikke aktuelt, før jeg har besluttet at købe. Det burde højst være et link på forsiden.  I det hele taget, tror jeg, at du burde lave flere links. Altså 1 linie til at vække interessen og så et link til at gå dybere ind i varen. Jeg tror appetitvækkere virker godt, for hvis jeg klikker "har jeg selv valgt at ville have mere at vide" og det er ikke bare dig, der pådutter mig en masse information.
 
Din menu (eller hvad det nu hedder) til venstre fungerer jo udmærket. Hurtigt kan jeg få overblik over hvad du kan tilbyde.
 
Sæt dine ugepakker nedenunder de andre tilbud. Så tror jeg det vil virke mere overskueligt, overvej lidt mindre tekst.
 
Måske mangler der også et afsnit om dyrevelfærd og evt. nogle billeder af hvordan dyrene trives på marken. Jeg har købt en halv gris på www.gryntegrisen.
 
Hvad med at lave en "prøvekasse" til kr. 250,-? Det kan godt virke uoverskueligt at købe noget til 5-600,- når man ikke kender butikken/kvaliteten.
 
Du kalder dig madgal, så giv en "smagsprøve" (opskrift) Vis en opskrift, som følger med pakken. Sådan noget "orangemarineret hanebryst med beurre blanc" signalerer noget andet end "mormors grønne frikadellehapser".
 
Nå, ja. Det var så min ringe mening. Hvis du har lyst kan du jo kommentere vores side www.stay-clean.dk (på en pæn måde)
 
Hilsen Jette J
 
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bestemt kun tilslutte mig til dette.

- og det kan jeg i og med, at min kompagnon og jeg har en stadigt stigende og voksende virksomhed, som er baseret på en webshop.

Dog sælger vi også vores produkter via afhentning på firma-adressen samt via telefon.
 
Dog vil jeg komme med en tilføjelse til det at føre webshop, og hvad der helt klart giver point, når man ønsker at give ens besøgende tillid.
 
Sørg for at have et telefonnummer, hvor kunder ALTID (indenfor åbningstider naturligvis) kan komme i kontakt med firmaet. Det at de kan få personlig kontakt til én er guld værd. De skal nødvendigvis ikke spørge til en masse, men for det meste blot lige få bekræftet en information el. lign.
Det gør, at næste gang bestiller de blot med det samme og uden tøven i shoppen...
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er delvist enig med dig,

Der er for stor optimisme i den henseende at, folk tror det er nok at lave en webshop, og så er lykken gjort. Jeg plejer at sammenligne det at starte en webshop, med at åbne en butik ude på landet. Folk glemmer at man ikke "lige" kommer forbi, som man gør hvis den fysisk lå nede i byen.
Der skal altså laves noget markedsføring for at få folk bliver opmærksom på butikken.  Som butik ude på landet vil man nok sætte en annonce i den lokale avis, eller lave et website   - Og så kører vi en runde mere. Som webshop kan man f.eks lave noget SEO og SEM for at få folk gjort opmærksom på sig selv. Man bør i det mindste lave noget god SEO på sit site, så man bliver placeret ordenligt i Google.
Herudover skal sitet naturligvis have noget at byde på! Sælger man det samme som alle de andre? Så SKAL der være noget som gør at jeg som bruger ser en fordel ved at bruge min tid og penge på dit site. Det kan f.eks være hurtig leveringetid, online rabat, eller et gennemgående supersite hvor der er mulighed for debat om produkterne (1-2-1 marketing) etc. Der er uanede muligheder. Min pointe er blot, at det ikke er nok at lave en webshop og så tro at $ ruller ind. At lave shoppen er det nemme! Det er alt der følger som er hårdt arbejde. Så ja ! Isoleret set vil jeg give dig ret. webshops er overvurderede hvis man ikke har forretningsforståelse. Hvis man har et godt koncept kan de dog være guds gave til iværksætteren
Side 4 ud af 4 (33 indlæg)