Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor går kunden ind på kontakt men skriver ikke?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Pilde , kortet fylder det hele på min Mac 13"
Når jeg vil scrolle ned på siden zoomer jeg bare kortet i stedet for, det er træls.

Jeg ville bytte om så kontakt etc er øverst og kortet nederst , eller kort i venstre side og kontakt i højre side.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi godt blive enige om.. Jeg har dog bare fået af vide at det ikke kunne lade sig gøre medmindre vi betalte x for det.. 

Ang. de to billogoer du nævner i toppen, så er de på fordi det er moderselskabene.. ;) Vi får desuden en del besøgende specielt fra det ene, og de skal have mulighed for at komme tilbage igen hurtigt.. :) Så det er en del af en større idé om at sammensætte 3 afdelinger (vi bor alle i samme hus).. :)

Men en rigtig god idé, bare ikke lige en mulighed lige nu.. 

Jeg tror det ender med vi måske skifter webmaster.. jeg vil bl.a. rigtig gerne have en knap/pop up eller lign. hvor jeg jo så kan skrive, hej, skriv til mig her.. lave en chat eller andet.. sådan en "kontakt mig hurtigt her" knap.. 

Meningen er, og sådan er det også med dem der ringer og skriver, at de er klar til at bestille med det samme.. 

Da jeg startede var hjemmesiden faktisk allerede oppe, så har ikke været med i kontrakten, og fra starten af så forventninger osv kunne afstemmes. Der er mange ting jeg tænker jeg vil lave med den hjemmeside, som bare ikke kan lade sig gøre eller også koster det alt sammen ekstra, hvilket ikke var sådan aftalen blev opfattet herfra.. :S Rigtig surt men man lærer vel af sine fejl tænker jeg.. ;) 

Tusind tak for alle svarene.. bliv endelig ved med ideerne hvis det er.. 

Fra Aarhus V
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Det lille Regnskab Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Pilde - på PC ser din side også voldsom ud - og der mangler kontaktoplysninger på forsiden (dvs. de mangler ikke; men ligger langt langt nede under skærmen, så jeg skal scrolle, og det er ikke hensigtsmæssigt på en forside.

Jeg tror, at mange først finder ud af at i bor i Nordjylland på kontaktsiden og derfor vælger ikke at fortsætte. Desuden er det jo et spørgsmål om, hvilken form for kontakt der ønskes. Kunden vil have en mail eller et telefonnr. I ønsker en del oplysninger fra en potentiel kunde, oplysninger som man måske ikke ved, hvad skal bruges til (opsamling til markedsføring) og som man ikke vil give fra sig før der er etableret en kontakt.

En idë er at forsøge at se jeres sider igennem som om I selv er inde på en ny side og skal bruge informationer. (Den idë kan med fordel bruges af mange andre også)
 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke kommer ind på siden på min pc...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en simpel "ring mig op" funktion kunden skriver navn og nummer og evt. Træffetid. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der sket lidt siden jeg oprettede tråden her.. 

I må meget gerne gå ind og kigge og se hvordan det er blevet.. Har fulgt jeres råd og hvad jeg ellers selv gerne ville have. :) 

Kalenderen på forsiden og under kalender fanen bliver delt så de begge er der i stedet for kun den ene der er nu.. :) Men nu er de også under hver enkelt camper.. :)

Som altid er I til stor hjælp herinde.. Tusind tak!!!

Fra Aarhus V
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Det lille Regnskab Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kontaktside er - i mine øjne - meget bedre.

Stor ros til dig - og Bilforum/Skoda i Aalborg - for at lytte.

Jeg har desværre ikke brug for en autocamper i år; men held og lykke med udlejningen.

Mvh

Ingerlise

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan faktisk være noget så simpelt som sælgere og andet godt folk der gerne vil i kontakt med dig.

Mange gange skal de lige finde et tlf. nummer. :-)

Hilsen Lasse

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)