Hejsa Mia
Sjovt, har selv haft lidt samme idé, om end med en lidt anden vinkel
Jeg har gennem tiden været til mange jobsamtaler, mange steder griber man meget fornuftigt og professionelt an, andre steder kniber det mere, og det er sjovt nok
de steder hvor der er flest ledige job.
Min vinkel til dette har egentlig ikke været en portal med fokus på ansættelsesprocessen, men mere på det psykiske arbejdsmiljø/klima.
Langt de fleste virksomheder behandler deres medarbejdere ordentligt, men der er undtagelser. Enten er det steder med en "syg" kultur, eller er det måske bare steder hvor psykopatiske chefer har fået lov at huserer alt for længe - anyway så er dette jo steder man helst ikke skulle ende som ansat, og sjovt nok er det jo nok også de virksomheder med flest ledige job, og med den mest besynderlige ansættelsesproces.
Derfor kunne det være rigtigt fedt med en portal hvor man bl.a. som medarbejder eller tidligere medarbejder, eller som jobsøgende kunne anmelde en virksomhed lidt á la Glassdoor eller trustpilot.
Jeg er ikke selv gået videre med min idé, da jeg har gang i mange andre ting, og så er der jo nok også lidt juridiske ting der skal på plads først – men hvis du har lyst til at tage en snak så er du velkommen til at kontakte mig enten herinde eller på mail/telefon, så vil jeg gerne fortælle lidt mere om mine tanker.
//Morten