Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS levering til privatadresse. Hvor ofte er kunden ikke hjemme ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at sende pakker med GLS til kundes privatadresse, men kan se at der opkræves et beløb på 20 kr af GLS, hvis kunden ikke er hjemme ved levering. Jeg kan naturligvis bare ligge disse 20 kr oven i fragt prisen, når kunden laver købet, men er lidt nysgerrig for hvor mange der ikke er hjemme ved leveringen.

Er der nogle af jer med GLS til privatadresse, som har en fornemmelse for det ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke, men gætter på rigtig mange! Selvom de skulle være hjemme, har de ikke just godt ry for levering til privat adresse alligevel, se bare på TrustPilot.

Hvorfor ikke bruge GLS PAKKESHOP? Det har jeg MEGET god erfaring med, da ca. 87% af Andando´s pakker sendes sådan.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner:

Jeg ved det ikke, men gætter på rigtig mange! Selvom de skulle være hjemme, har de ikke just godt ry for levering til privat adresse alligevel, se bare på TrustPilot.

Hvorfor ikke bruge GLS PAKKESHOP? Det har jeg MEGET god erfaring med, da ca. 87% af Andando´s pakker sendes sådan.

Enig... De pakker jeg har været med til at sende via GLS privat, ender tit på telefon opkald

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke særligt gode erfaringer med GLS og har også fravalgt dem som mulighed på min shop. De leverer utrolig tilfældigt i løbet af dagen og mulighederne for afhentning er heller ikke altid super gode. Det sker de bare smider den direkte over til en pakkeshop men har også oplevet mange der har måttet bestille genlevering dagen efter for igen at få besøg af GLS på et skævt tidspunkt. Og enkelte gange at folk er hjemme hele dagen men alligevel får en besked om de har været der.

Så jeg vil anbefale muligheden for pakkeshop eller bare Post Danmark

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter også GLS pakkeshoppen.

Til de få kunder som vil have det hjem - måske handicap eller andre årsager, skal give tilladelse til at pakken stilles på adressen for deres egen risiko.

Det fungerer perfekt til nu.

En sidste mulighed er jo at få kunden til at vælge at få leveret til deres arbejdsplads ( hvis muligt), men det er det mange steder.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også postdanmark i øjeblikket, og er egentlig godt tilfredse med dem. Det koster mig hos postdanmark 43 kr at sende en pakke til et posthus/postbutik, men jeg havde en ide om at GLS måske kunne gøre det billigere, men det kunne de ikke. Jeg har lige ringet til dem, og de skulle have omkring 60 kr for en pakke + betaling for at den skal afhentes hjemme hos mig. Man kan åbenbart ikke sende fra pakkeshop til pakkeshop med GLS.

Jeg vil gerne tilbyde mine kunder andre former end postdanmark, og har lidt kig på Swipbox som en mulighed. Men som sagt, så skal prisen ned omkring de 43 kr, ellers nøjes jeg med Postdanmark.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Jeg har lige ringet til dem, og de skulle have omkring 60 kr for en pakke + betaling for at den skal afhentes hjemme hos mig. Man kan åbenbart ikke sende fra pakkeshop til pakkeshop med GLS.

 Det afhænger af dit antal pakker.

Jeg har gratis afhentning hver dag, og en helt helt anden pris.

Tilgengæld fik jeg skodtilbud fra P.D :(  

Mærkeligt marked nogen gange det fragt...

 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

 Det afhænger af dit antal pakker.

Jeg har gratis afhentning hver dag, og en helt helt anden pris.

Tilgengæld fik jeg skodtilbud fra P.D :(  

Mærkeligt marked nogen gange det fragt...

Ja, det er lidt mærkeligt. Da jeg startede min webshop, fortalte jeg Post danmark at jeg regnede med 5 pakker pr måned, hvilket var helt fint, og jeg fik så den aftale jeg har med dem nu. Jeg har så hørt fra andre der sender flere pakker end jeg, som ikke kunne få en aftale hos Post danmark. Nu er jeg oppe på omkring 20 pakker pr måned, men GLS vil ikke lave en aftale med mig, på det grundlag. Det afhænger nok meget af den enkelte medarbejder man får fat i, når man ringer til dem.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)