Hej igen.
Som sagt var jeg i samme situation for et halvt år siden og skulle vælge og implementere betalingsløsning, jeg brugte lang tid på at rode med Paypal, og kunne ikke få det til at virke uden at man skulle oprette sig lige gyldig hvad jeg gjorde, selvom der jo stod i deres dokumentation at det var muligt, fik dette svar fra deres kundeservice:
"Tak for din henvendelse opsætningen af din betalingsløsning. Jeg kan forstå, at nogle af dine kunder ikke bliver givet muligheden for at betale uden brug af PayPal-konti.
Når der betales uden PayPal-konto laves der en gæstebetaling. PayPal er gradvist begyndt af udfase gæstebetalinger. Derfor vil nogle af dine kunder ikke få givet muligheden for at lave en gæstebetaling. Du vil ikke kunne få indflydelse på hvem og hvordan gæstebetalingsmuligheden bliver givet.
Efter længere undersøgelser og tests kunne PayPal bekræfte at det vil i længden være fordelagtigt for både PayPal og sælger, at anmode købere om at oprette en PayPal-konto.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen."
Det er selvfølgelig muligt at de har ændret politik (mailen er fra juli) til igen at tage imod kortbetalinger uden Paypal login, eller jeg har haft fat i en uheldig servicemedarbejder, men henvend dig til dem og spørg direkte inden du bruger for meget tid på det! Hvis det kun fungerer med Paypal brugere er det ikke tilstrækkeligt som eneste mulighed!