Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALLE Signaturer er væk? Også hos folk der har købt Amino Plus...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

batch:
Men når en webshop lige pludselig mister 1000 links eller mere i 3-4 dage og som resultat falder fra nummer 1 i google til nummer 5

Hvis man bygger sin linkprofil primært på signatur-links, så har man en meget skrøbelig linkprofil og en mere end almindelig risikovillig tilgang til linkbuiilding.

Jeg tvivler på, at du kan finde nogen webshops, der er placeret nr 1 på organiske søgninger, og som så falder fire pladser, fordi nogle signaturlinks falder ud i få dage.

Forumsignaturlinks har ikke helt den samme værdi i linkbuilding som tidligere. 

Så inden du maler fanden på væggen over et tænkt scenario, så vil jeg anbefale dig at læse lidt op på linkbuilding. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Signaturlinks er - som nævnt - netop ikke så stærke længere, da Google godt kan skelne. og de holder helt sikkert også styr på om du har 1 eller 1000 links fra et domæne. Derfor giver det også rigtigt god mening at det første link, der tæller en del mere - og der kommer ens Amino-profil ind, hvor du også kan skrive en god kvalitativ tekst med et godt link, fremfor som gammeldags SEO-er bare smide en masse spammy "money" ankertekst-værdier ind, hvor der ikke engang er en relevant tekst, hvilket jeg jo også har set i praksis at det sandsynligvis har været grunden til at en Amino-profil opdagede hans profil var stærkt deranked fordi han bruger forældede SEO-metoder. 

Min holdning til signatur-links her på Amino er at de bør ændres til nofollow-links. Det passer også meget bedre med at der er en risiko for straf når det gælder betalte links, men også at værdien netop er lavere nu per linkjuice, men bestemt ikke per relevant trafik, hvis du bruger det rigtigt. 

Min erfaring herindefra er også at signaturlinks kun virker når man har skrevet noget folk er interesseret i - og værdien er de klikkende besøgende den dag i dag og ikke linkjuice.

Så her er det den relevante trafik der kan have/få værdi, hvis man udnytter det - mens linkjuice og bedre placeringer ikke flyder kritikløst ud som fløde og honning længere :-)

Dem der lægger den ene ligegyldige 1-liner herinde og også tit med ankertekst som søgeord spilder deres tid og i værste fald skader de Amino.dk. Ligesom dem der en weekend over "fik lov" at lave manuelle signatur-links i hver af deres ligegyldige/spammy 1-liners (da moderatorerne åbenbart tog en fortjent ferie).

Det var derefter at de manuelle spammy signatur-links voksede (da andre blev inspirerede) og ingen var der til at fortælle at det er imod reglerne.

Det er som regel dem med 1-liners og "ekstraprofiler", som laver nummeret fordi de tror det er godt for deres SEO, men effekten når man ser bort fra badwill ved at opføre sig evigt egennyttigt i hvert eneste indlæg er virkeligt minimal.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

batch:
Det kommer vel an på hvem man er. Jeg er da godt klar over denne fejl ikke betyder noget for dig eller amino.


Jo det gør den da og vi retter den. Men jeg hiver ikke folk hjem fra juleferie, det håber jeg alle forstår.
Og nej, jeg tror ikke der er nogen der lige pludselig forsvinder ud af Google pga. det, i givet fald er der noget helt andet galt.

batch:
Syntes det mærkeligt at man sletter indlæg som en diktator fra nord korea på under 30 sek i frygt for juridiske konsekvenser

 
Det hedder at overholde loven og det håber jeg da du sætter pris på. Du må ikke svine andre mennesker eller virksomheder til, uden at du har 100% belæg for det og selv i de tilfælde, er det ikke altid lovligt. Selvfølgelig kan Amino ikke sætte sig over dansk lov, det giver vidst sig selv.

batch:
men når man fratager betalende kunder for hvad de har købt, og i samme omgang potentielt udsætter dem for omfattende skade og tabt fortjeneste så kan man sagtens holde juleferie uden at tænke på de juridiske konsekvenser og eventuelle erstatningskrav :-)

 

Ahhh, ro på nu. Det værste der kan ske, er at nogle brugere vil kompenseres for nogle dages Plus medlemsskab og det skal jeg gerne give dem der klager. Vi er altid large og til at tale med. Men erstatning for tab af linkjuice, som vi ikke sælger, kan man ikke hente noget på.

Jeg syntes det er flot du kæmper de betalende medlemmers sag, uden selv at vær det. Det viser du har stort format.

Godt nyår :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige, at hvis en Amino plus signatur skaffer webshops fra 10 til 1 plads i google hierakiet, så er amino plus MEGET billigt Big Smile

Hvad er det i øvrigt der mangler - jeg synes min ligner sig selv?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Hvad er det i øvrigt der mangler - jeg synes min ligner sig selv?

Du er logget ind på Amino. Hvis man ikke er logget ind, er signaturerne der ganske rigtigt ikke pt.

De vender sikkert snart tilbage, når udviklerne kommer tilbage fra en velfortjent ferie.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at signaturen er kommet tilbage når man ikker er logget ind.

Tak for hotfix Amino Big Smile

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ødelægger ikke min dag på nogen måde, men jeg kan ikke se nogen signaturer på min iPad og er logget ind. Blot til information :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Det ødelægger ikke min dag på nogen måde, men jeg kan ikke se nogen signaturer på min iPad og er logget ind. Blot til information :-) 

Har du adblocker eller andet installeret? For så er de aldrig synlige, ligesom der også er problemer med PB knappen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)