Måske er det bare mig der er bag ud, men kan det passe at folks signaturer ikke længere bliver vist når man ikke er logget ind? Det gælder både for almindelige brugere og plus-brugere...
Jeg kan ihvertfald ikke se nogen signaturer mere når jeg ikke er logget ind...
Nu ved jeg ret mange herinde benytter deres profiler til at linke til webshop mm. Det betyder at for folk der måske ikke har en stærk linkbuilding profil, så kan dette problem faktisk skade deres placeringer i google ret meget, og ret hurtigt fordi mange af deres links pludselig er forsvundet fra et sted som ofte bliver crawlet af google.
Ved det ikke er jeres problem, og at folk bare burde være glade for amino uanset. Tror dog bare rigtig mange af jeres brugere ville sætte rigtig stor pris på hvis denne fejl blev rettet hurtigt, specielt hvis de har brugt flere år på at bygge deres profil op. Hvis det altså er en fejl.
Er dette et nyt amino tiltag, så syntes jeg i må melde klart ud til jeres brugere. Ikke mindst dem som faktisk har betalt for at have link eller ekstra links i deres signatur.
Kan fint se alle signaturer på både IE, Firefox og Chrome. Er der nogen, som benytter adblocker eller liignende skrammel? :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Kan fint se alle signaturer på både IE, Firefox og Chrome. Er der nogen, som benytter adblocker eller liignende skrammel? :-)
Jeg bruger ikke ad blocker eller noget andet der kan påvirke. Har helt ren browser uden plugins, og jeg kan ikke se signatur i hverken safari eller firefox med mindre jeg er logget ind.
ps. Kan desuden fint se alle jeres reklamer og alt det andet skrammel :-)