Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RIGTIG GLÆDELIG JUL!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til alle Jer med-Amino'er: 

RIGTIG GLÆDELIG JUL :-).


Et lille jule-setup fra mig og min datter.
Dem som følger mig på bl.a. Facebook ved nok allerede at jeg i min sparsommelige fritid bl.a. hygger mig med diverse bygge-projekter sammen med min datter Thea.

2014 har været et rigtig godt og travlt år set forretningsmæssigt, primært på MediaMouse, hvor virksomheden er vokset både hvad angår kunder og størrelsen af opgaver, samtidig med at vi har haft fokus på stadig at beholde vores eksisterende og mindre kunder, hvilket har været en vigtig faktor, da de er dem som har gjort MediaMouse til det som virksomheden er i dag.

Privat set vil jeg så være ærlig at sige at det også har været rigtig travlt - lidt for travlt...

Så derfor er planerne for det kommende år 2015 ret enkle på det personlige plan:
- Give mig selv mere fritid, så jeg ikke får slidt mig selv op.

Erhvervsmæssigt bliver det et super spændende år for MediaMouse.
Der kommer til at ske nogle ting som virkelig kommer til at rykke os inden for den grafiske branche.
Bl.a. er der underskrevet købsaftaler på nyt produktionsudstyr for over 1,2 millioner som bliver installeret i starten af det nye år.
Endvidere kommer året også til at byde på flere kolleger som derved gerne skulle aflaste mig lidt mere.

Og nu til dig:
Ganske kort: Hvordan har 2014 været for dig? - Og hvordan ser 2015 ud?

Endnu en gang rigtig god jul - og et godt nytår :-)
/Jesper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig jul og godt nytår til jer alle :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort men oprigtigt: Glædelig Jul! :)

Tilføj mig på Twitter

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil beskriv 2014 som et super godt år for jeg har fået over 200 bruger som var mit mål med ordklar og mit næste mål bliver lige så stort for mig. og 2015 kommer der til at ske rigtig mange ting for mig personligt og for ordklar.dk i fremtiden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig jul :-) 

Herligt billede, så kommer man jo næsten i stemning. Det kunne være man skulle trække stikket i et par timer, og lade julefreden sænke sig? :-) og dog... iværksætteri er jo stærkt vanedannende :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)