Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange domæner på samme hotelløsning?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestemt ikke anbefale needhost, de har rigtig meget nedetid - og er uendelige langsomme, til selv de letteste ting. Jeg brugte, dem til en blog - men har efterhånden opgivet dem. Så billig hosting kan ikke anbefales.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:49

Min anbefaling er også at holde sig langt væk fra needhost. De er decideret amatøragtige og hamrende inkompetente.

Eksempelvis bestilte jeg på et tidspunkt et domænenavn og hotel. Der gik uendelig lang tid, en uge tror jeg, uden at der skete noget. I mellemtiden nåede domænet at blive registreret af en anden! Spørg lige om jeg blev negativ..

Jeg kontaktede dem og bitchede for vildt, og fik hele beløbet tilbage med det samme. Det sjove er så at de på en eller anden mystisk måde formåede at tilrage sig domænet alligevel, og registrerede det i mit navn. Aner stadig ikke hvordan det lod sig gøre, eftersom jeg jo konstaterede at det var blevet registreret af en anden. Men ikke desto mindre endte det således med at needhost forærede mig et domænenavn, eftersom de jo havde betalt alt tilbage :)

Som sagt.. amatører..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:34
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Hej,

Jeg kan tilbyde reseller-hoteller, hvor du kan have mange domæner på. Hvad skal du bruge? (plads/trafik/domæner?)
Jeg kan evt. give dig et tilbud, når jeg kender de behov. evt hvilke former for web du vil hoste.
Du kan kontakte mig på jh@webname.dk eller 42 80 80 60

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)