Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange domæner på samme hotelløsning?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der kender en udbyder hvor man kan have mange domæner på samme hotel?

Jeg er selv stødt på surftown, men kender du andre?

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:31

Hej jeg vil lige henvise dig til en anden person der har haft lignenede problem heramino.dk

Og Her en side til at surfe igennem en hel database af webhoteller til sammenligning.

Håber du kan bruge det til noget :-)

Mvh Simon Z.

Fra Løgstrup
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 16
Fra  efab.dk Skrevet kl. 12:32
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:50

Da jeg brugte Unoeuro var det kun muligt at tilknytte flere domæner til et webhotel. Du fik adgang til DNS styring og det var det. Man kunne ikke have domæne1.dk og domæne2.dk med hver sit indhold, ligesom man kan hos Surftown.

Surftown er nok den bedste løsning i forhold til prisen, som jeg er stød på. Og i den tråd der henvises til er Servage.net omtalt. De kan bestemt ikke anbefales, selv om de er billige og du kan have alle de domæner du vil til en konto. De har en meget hurtig support, men det er ofte det rene volapyk de svarer. Der er ofte nedetid og siderne kører generelt set langsomt og ustabilt. Da er Surftown væsentligt bedre.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 13:09

Hej simon

Tak for tråden, det gav en del nye muligheder

Fra Løgstrup
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  efab.dk Skrevet kl. 13:12

Hos unoeuro kan man have alle de domæner man ønsker med forskelliget indhold. Når der tilføjes et nyt domæne til ens webhotel vælger man blot hvilket underkatalog domænet skal pege ned i. Jeg benytter selv både unoeuro og surftown på denne måde. Og jeg vil sige at unoeuro's system er lettere at gå til end surftown's. Men de har samme funtionalitet.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 13:13

Til Thomas og Kjaerbo

Det se ud til at man godt kan have flere domæns hos unoeuro, men man kan kun have email konto på et domæne, så er det jo ikke så super intr.

Jeg forstår da løsningen hos surftown som man der sagtes kan have mail konto på alle domæns.

Fra Løgstrup
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  efab.dk Skrevet kl. 13:19

Nej hvis du har brug for email på alle domæner skal du ikke vælge unoeuro. Kan ikke huske om der mails på alle domæner hos surftown.  

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 13:28

Thomas Skall:

Nej hvis du har brug for email på alle domæner skal du ikke vælge unoeuro. Kan ikke huske om der mails på alle domæner hos surftown.  

Det tor jeg kjaerbo ved

Fra Løgstrup
Tilmeldt 6. Apr 05
Fra  efab.dk Skrevet kl. 13:37

skovkjer:

Det tor jeg kjaerbo ved

Hmm det er da godt ?! :-)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)