Hos Surftown er det som om du har 10 forskellige web-hoteller. Så ja, du kan oprette alle de mails du har brug for til samtlige domæner.
Hos Unoeuro får du kun DNS kontrol over de ekstra domæner. Og det kan man sikkert også sætte til at pege ned på en undermappe, således at domæne2.dk peger ned på domæne1.dk/domæne2
Hos Surftown er det som om du har 10 forskellige web-hoteller. Så ja, du kan oprette alle de mails du har brug for til samtlige domæner.
Hos Unoeuro får du kun DNS kontrol over de ekstra domæner. Og det kan man sikkert også sætte til at pege ned på en undermappe, således at domæne2.dk peger ned på domæne1.dk/domæne2
så der her tale om sub domæner (med en tilsyneladende direkte adresse) og ikke hoved domæner?
Nej .. Edit: eller det ved jeg ikke. Jeg tror ikke jeg helt forstår dette udsagn heller?
skovkjer:
her har du bare givet subdomænet et direkte navn?
Jeg forstår ikke helt hvad du mener her
Du har filerne liggende på domæne1.dk/EnMappeTilFilerneDerSkalVisesPåDomæne2, og så peger du domæne2.dk ned i den mappe. Med andre ord når brugeren besøger domæne2.dk, så kan han se indholdet fra den mappe. Det har ikke noget med sub domæner at gøre.
Men du kunne også pege sub1.domæne1.dk ned i mappen domæne1.dk/MappeTilSub1 eller noget lignende. Hvis det er det du tænker på?
udover den som er nævnt her i tråden, så har jeg kontaktet nogle af de store udbydere, hos nogle kan det lade sig gøre men så er prisen også derefter, andre tager et tillæg pr dns pr.md og så ender det med at blive en endnu dyrere løsning en den almindelige. Og så er der andre der ikke gider rode med det, eller som overhoved ikke gider svarer.
Det sidste kan måske bunde i at jeg er en for dum til at forklare hvad det er jeg mener