F.eks. Web10
Men hvis prisen sænkes væsentligt på et webhotel, skal du også være forberedt på at det ikke er den samme vare der købes :
1) Supporten kan være skåret ind til benet.
2) Ofte er der tale om "standard" support, så du ikke kan målrette den mod den enkelte kunde, så de mærker at man er der for dem og de ved hvad du betaler for. Du er en i mængden af flere tusinde kunder.
3) Der findes forskellige tekniske spidsfindigheder, som gør at hvis du f.eks. har for meget trafik på dit webhotel, har man en passus om at den som overbelaster en server, mister sit abonnement og så står du ofte uden webhotel og dermed hjemmeside. Ikke så smart som forretningsdrivende.
4) Du er ofte bedre tjent med en reseller aftale, men den koster lidt mere end de 10 kroner, som du ofte betaler hos visse hostingfirmaer.
5) Jeg har f.eks. det princip, at man sagtens kan få en masse webhoteller på en konto via mit firma, men jeg kræver så at det er personligt ejede domæner, da en webhotel konto ikke lejes med videresalg for øje.
mvh
Mogens Jørgensen
Easy Webhost
http://www.easywebhost.dk/