Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad kender du til surftown

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:

FruFisk:

Min mand har det og derfor var det naturligt at fortsætte med dette. Vores behov for en hurtigere løsning har ændret sig fra han valgte Surftown og til nu.

Og lige nu er det dovenskab og at det er svært at vide hvad der er bedre, som gør at man ikke lige finder en anden udbyder.

Som nævnt hjalp det på farten, efter at min mand havde en skarp dialog med Surftown.

Med fare for virke "hjælpeløs", så har jeg bare fulgt trop. Big Smile

Så det var bare et tilfældigt valg?

Du havde ikke brug for at have flere domæner på samme hotel?

Jo. Jeg har tre domæner og min mand har 2-3 også.

Valget af Surftown var i tidernes morgen ud fra pris og rummelighed! Vi havde behov for flere domæner til business og privat.

Som en skrev: god pris, men ikke enig i at supporten er super.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 34
Fra  ComputerArts.dk & MacGeni.dk Skrevet kl. 04:25

hvem tilbyder da ellers flere domæner på samme webhotel ligesom surftown?

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:09

F.eks. Web10

Men hvis prisen sænkes væsentligt på et webhotel, skal du også være forberedt på at det ikke er den samme vare der købes :

1) Supporten kan være skåret ind til benet.

2) Ofte er der tale om "standard" support, så du ikke kan målrette den mod den enkelte kunde, så de mærker at man er der for dem og de ved hvad du betaler for. Du er en i mængden af flere tusinde kunder.

3) Der findes forskellige tekniske spidsfindigheder, som gør at hvis du f.eks. har for meget trafik på dit webhotel, har man en passus om at den som overbelaster en server, mister sit abonnement og så står du ofte uden webhotel og dermed hjemmeside. Ikke så smart som forretningsdrivende.

4) Du er ofte bedre tjent med en reseller aftale, men den koster lidt mere end de 10 kroner, som du ofte betaler hos visse hostingfirmaer.

5) Jeg har f.eks. det princip, at man sagtens kan få en masse webhoteller på en konto via mit firma, men jeg kræver så at det er personligt ejede domæner, da en webhotel konto ikke lejes med videresalg for øje.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:28

Jeg har også prøvet at køre med surftown. Deres store erhvervsløsning. Alle vores sider gik ned, men kun PHP delen på dem. Ringede ind til dem. Fik at vide at det måtte være vores kode den var gal med. Også selv om vi havde et ekstra webhotel hos dem på en anden server, hvor samme kode fungeret. Efter vi havde diskuteret med dem i 4 timer, fandt VI (ja, deres teknikere kunne ikke lure hvad der var galt med serveren) ud af hvad der var galt. Vi fortalte det til surftown. Efter 15 min kørte skidte igen. Ikke engang et undskyld fik man. Ham i supporten var simpelhen så usympatisk at snakke med. INGEN hjælp overhoved.

Ud over et par gange hvor webhotellet har genstartet, havde vi løbende det problem at vores side ikke svaret i 30 sek. Dette skete ca. 20 gange om dagen. Da vi snakkede med supporten fik vi at vide de var nød til at genstarte apache automatisk en masse gange om dagen. Fik aldrig at vide hvorfor. Og dette var på deres dyreste erhvervsløsning.

Hilsen

Thomas Christensen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:34

Mark:

hvem tilbyder da ellers flere domæner på samme webhotel ligesom surftown?

Det er vi flere der gør!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)