Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad kender du til surftown

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Under Erhverv > Webhotel > Medium skriver de følgende: 

Avancerede features
Der er mulighed for avancerede features, fx dedikeret IP-adresse

De webhoteller hvor der ikke står dette, må man gå ud far at der så ikke er dedikeret IP adresse. Hvilket også er min oplevelse.

Bemærk at dette næppe er et problem hvis du køber domænet gennem Surftown og det administreres gennem dem. Men ved brug af gratisdns.dk vil det være et problem. På gratis dns opretter man en reference mellem www.mitdomaine.dk og en ipadresse: 123.134.145.23. Men hvis Surftown flytter dit webhotel til en anden ip-adresse vil ovenstående reference ikke længere være gyldig, og folk vil ikke se din hjemmeside.

Mvh Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:39

Jeg har tidligere haft websites hos Surftown.

• Utrolig langsom forbindelse. Mine sider kunne tage op til 30 sekunder at loade.
  • Ok support
  • Super pris

Det var lige det jeg kunne komme på.

Jeg har nu skiftet til unoeuro.com - samme pris, men der kører forbindelsen bare +++!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:44

Jesper Jørgensen:

Under Erhverv > Webhotel > Medium skriver de følgende: 

Avancerede features
Der er mulighed for avancerede features, fx dedikeret IP-adresse

De webhoteller hvor der ikke står dette, må man gå ud far at der så ikke er dedikeret IP adresse. Hvilket også er min oplevelse.

Bemærk at dette næppe er et problem hvis du køber domænet gennem Surftown og det administreres gennem dem. Men ved brug af gratisdns.dk vil det være et problem. På gratis dns opretter man en reference mellem www.mitdomaine.dk og en ipadresse: 123.134.145.23. Men hvis Surftown flytter dit webhotel til en anden ip-adresse vil ovenstående reference ikke længere være gyldig, og folk vil ikke se din hjemmeside.

Mvh Jesper

Det vil sige hvis de allerede er oprettet, så skal de flyttes til surftown.

Og om det så bliver en billig løsning kommer an på om surftown tager en gebyr pr. dns.?

Det skriver de så vidt jeg kan se ikke noget om på deres hjemmeide

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 13:47

Rommy:

• Utrolig langsom forbindelse. Mine sider kunne tage op til 30 sekunder at loade.
  • Ok support
  • Super pris

Jeg har nu skiftet til unoeuro.com - samme pris, men der kører forbindelsen bare +++!

hos unoeuro har du jo så problemet med kun et domæne har email konto ikke ?

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:52

Jeg vil også tilslutte mig at hastigheden og stabiliteten er i top hos Unoeuro. Og til den pris er det et sjældent syn.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:57

skovkjer:

Rommy:

• Ok support
  • Super pris

hos unoeuro har du jo så problemet med kun et domæne har email konto ikke ?

Altså jeg har købt adgang for hver af mine sider. Så jeg har mail på dem alle sammen.

Jeg har brugt UE i 2 år. Og jeg har aldrig oplevet svingende hastigheder. Det er altid TOP DOLLAR (hader den reklame :)) service er ikke kun hurtig, men også høflig. Og ja for den pris burde det være umuligt. Og man skal selv forny sine hoteller, de sender aldrig rykkere. Det er simpelthen lige mig.

Sidste år fik jeg 2 rykkere fra andre udbydere som jeg havde glemt, så det er virkelig vidunderligt foruden dem, selvom jeg nok aldrig vil skifte alligevel. Der findes ingen andre jeg kender til, der på kvalitet/pris kan hamle op med UE.

Nu har jeg aldrig været særlig teknisk begavet, så om de mangler det ene og det andet tekniske grej, ved jeg intet om. Og jeg skal da også sige at jeg aldrig har testet UE med en webshop.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:40

Jeg har surftown og er ikke begejstret!

Den er langsom og deres service er ikke noget at råbe hurra for. Dog er det blevet en smule bedre efter at min mand skruede "bissen" på. Smile
Synes bare ikke at jeg lige kan overskue, hvilke alternativer der er!

Længe siden jeg har været på! Der er godt nok sket noget siden sidst!! 

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 16:09

FruFisk:

Den er langsom og deres service er ikke noget at råbe hurra for. Dog er det blevet en smule bedre efter at min mand skruede "bissen" på. Smile
Synes bare ikke at jeg lige kan overskue, hvilke alternativer der er!

Hvorfor valgte du surftown ?

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:23

Min mand har det og derfor var det naturligt at fortsætte med dette. Vores behov for en hurtigere løsning har ændret sig fra han valgte Surftown og til nu.

Og lige nu er det dovenskab og at det er svært at vide hvad der er bedre, som gør at man ikke lige finder en anden udbyder.

Som nævnt hjalp det på farten, efter at min mand havde en skarp dialog med Surftown.

Med fare for virke "hjælpeløs", så har jeg bare fulgt trop. Big Smile

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 11:34

FruFisk:

Min mand har det og derfor var det naturligt at fortsætte med dette. Vores behov for en hurtigere løsning har ændret sig fra han valgte Surftown og til nu.

Og lige nu er det dovenskab og at det er svært at vide hvad der er bedre, som gør at man ikke lige finder en anden udbyder.

Som nævnt hjalp det på farten, efter at min mand havde en skarp dialog med Surftown.

Med fare for virke "hjælpeløs", så har jeg bare fulgt trop. Big Smile

Så det var bare et tilfældigt valg?

Du havde ikke brug for at have flere domæner på samme hotel?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)