Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os DIN hjemmeside eller webshop

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gatorshop.dk:

Hej, min interesse ligger inden for biler - og med 2 webshops før denne har jeg lært en del som jeg har taget med mig til gatorshop.dk som sælger

Alloygator fælgbeskyttere og supplerer med biludstyr som kunne være interessant.

jeg arbejder samtidig på gatorwheels.dk som skal sælge dæk og fælge nu jeg er inden for bilverdenen.

spændende at se de andre webshops og der er nogle spændende produkter imellem :)

Hejsa 

To rigtig din webshops du har dig der - jeg synes dog det er rigtig synd at din menu er så roddet på gatorshhop.dk. Her ville jeg enten gøre teksten langt mindre, eller også overveje en helt anden menustruktur. 

God lørdag :)

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 12:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet meget på BilligVideo.dk på det seneste. Målet er at det skulle være hurtigt og nemt at finde ud af hvem vi er, hvilke videoer (type og kvalitet) vi laver og hurtigt og smertefrit at sende en forespørgsel. 

Min anden side har jeg lavet som en personlig blog/portfolio. EberhardWork.dk er lavet med et gratis tema og er descærre ikke blevet udviklet meget på endnu.

Derudover er jeg ved at starte min første webshop op. Shoppen er endnu ikke live, men den bliver lanceret d. 1/1-15 på HotKop.dk, hvis alt går efter planen.  

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

Jeg har arbejdet meget på BilligVideo.dk på det seneste. Målet er at det skulle være hurtigt og nemt at finde ud af hvem vi er, hvilke videoer (type og kvalitet) vi laver og hurtigt og smertefrit at sende en forespørgsel. 

Min anden side har jeg lavet som en personlig blog/portfolio. EberhardWork.dk er lavet med et gratis tema og er descærre ikke blevet udviklet meget på endnu.

Derudover er jeg ved at starte min første webshop op. Shoppen er endnu ikke live, men den bliver lanceret d. 1/1-15 på HotKop.dk, hvis alt går efter planen.  

Det er en super fed intro du har på billigvideo.dk. Især fordi det passer perfekt i forhold til din ydelser :-)! Kreativt og stilet - i like!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 19:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du kan da tage et kig på min webshop indenfor "sports kategorien" 

http://cooltights.dk/

Arbejder på finpudsning af menu, samt billedkvalitet.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Sjov og god tråd, interessante links der kommer op, og de veksler meget både i indhold, performance og design :)

Ganske interessant at se, jeg har set en del sider fra Amino der imponerede, blandt andet var der en iPhone holder i træ, som jeg syntes havde en smuk side, men husker desværre ikke navnet lige nu.

Min side er http://www.lyfsockseurope.com

Min egen side er som mange andre "håndlavet". Den er dog baseret på Foundation Framework. Vi har brugt en del tricks for at siden ikke skal loade konstant over nettet hver gang man klikker på et produkt, på den måde sparer vi båndbredde og øger performance.

Siderne genereres automatisk inden upload og skulle gerne være 100% responsive og virke i alle browsere, på alle platforme (dog ikke gamle Explorer, det er hø) - Når vi opdaterer produkter sker det via vores json som derefter genererer alle sider. Siden er også, rent teknisk, meget seo venlig, da alle seo oplysninger tages direkte fra json filen.

Vi har benyttet følgende:
Zurb Foundation
Html5
Css
Javascript
Simplecart.js
Jquery.js
Mustache.js
Slick.js
Grunt.js
Fastclick.js
Modernizr.js
Path.js
Stripe.js
Sass
Icomoon
Json
Cloudflare
Cloudfront
Mandril
Mailchimp

Den er måske lidt nørdet i opbygningen, men vi brænder for både kode og sokker :-)
Vi er et minimalistisk kode kollektiv der holder til i indre København, og er så heldige at vi kan leve af at lave de ting vi brænder for.

Glæder mig til at se flere sider i tråden, og måske lidt mere info omkring teknikerne der bliver brugt når i laver sider?

Hvis der er spørgsmål til min side er de velkomne enten her, eller via PB.

Venligst,
Bjarke Mønsted

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke 

Jeg kan rigtig godt lide din kreative opbygning af webshoppen! Har du søgt inspiration andre steder, eller har du selv gennemtænkt til den mindste detalje? I hvertfald - super godt arbejde :)

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sprutskabet.dk åbnede i 2014 og tilbyder et helt nyt sortiment af luksusspiritus. Med vores brands skiller vi os ud som den eneste danske webshop der tilbyder en række nye luksus mærker, der endnu ikke er almen kendt i Danmark. Vores brands bliver allerede solgt i 30 andre lande worldwide og nu også i Danmark!

http://sprutskabet.dk

https://www.facebook.com/sprutskabet.dk

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :)

Vi havde kig på mange forskellige sider, tanken var 1 side som indeholder det hele, så der ikke skal loades så meget, og hvor man stadig får de info der skal til.

Den startede ikke så Google venlig som den er nu, men det er heller ikke tanken at det er på Google vi primært skal finde vores kunder.

Min kollega og jeg har selv gennemtænkt det hele ja - Og tak :)

Venligst,
Bjarke 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)