Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os DIN hjemmeside eller webshop

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Spændende tråd :)

Jeg har arbejdet på to webshops, jeg bruger det samme Wordpress tema, da stilen skal være den samme men har planer om at bygge dem op forskelligt.

Den ene er godt nok på islandsk, men bliver oversat til flere sprog senere hen kista.is. Den anden sigter mod det danske marked, det er en hjemmeside med originale islandske varer ´original-iceland.com

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det startede med at jeg ændrede på et gratis layout der allerede lå derude for unge til at lave en hjemmeside.
Jeg har redigeret, mange ting og den er stadigvæk under stærk konstruktion. Jeg er dog ked over at jeg skal ændre navnet "UNI Copenhagen" da det minder for meget om, Københavns Universitet på en eller anden måde.

Link til hjemmesiden.
http://unicopenhagen.dk/

Modeller på billederne og andet på hjemmesiden tager jeg ikke rettigheder for, da det er bare design sketches som jeg har lavet, for at give overblik.
Det meste er fyldetekst og andet som mangler redigering.

Jeg er trods alt gået lidt i stå med hjemmesiden, da jeg ikke har evnerne til at færdiggøre den.. Så den ligger i dvale midlertidigt.

I må trods alt gerne give feedback på hjemmesiden og selve de designs der ligger der.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at give mit nye webshop design, et mere afslappende look. En shop hvor man nemt kan finde alle de oplysninger man leder efter.  Jeg har fx gjort meget for, at folk ved hvad der skal betales for i fragt. 

http://www.onkelbillig.dk/

 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige gået online med den her

www.sepiola.dk

Den er ikke helt færdig endnu, men det begynder at ligne noget rigtigt. Vi havde dog lige lavet en masse ændringer, men de forsvandt, da temaet blev opdateret :-(

Natasha

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er da velkommen til at blive inspireret af ilyd.dk.

Hvis der er noget feedback så kom endelig med det.

Der er en rabatkode til alle aminoer på 50 kr. ved at skrive amino i rabatkode feltet, hvis i skulle finde et produkt af interesse.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nær så fancy som de andre postede sider, men nogen skal være uoriginale. :) - KanLeveUden.dk

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lancerede vores nye website, for et par måneder siden, og plejer altid at få feedback herinde fra Amino :)

Det glemte vi i farten. Denne er vores 4 version, så den begynder virkelig at "hænge" godt sammen, der er optimeret på kildekoden alle 4 gange. Denne gang er alt i rigitg HTML5. Der er stadig nogle "småfejl" men generelt, er den godt gennemarbejdet, fuldt responsiv selvføgelig i Boostrap, og helt og aldeles unik, i sit grafiske udtryk :) - Dog arbejder vi løbende på at udskifte "købte" billeder, med rigtige billeder fra virksomheden, da det giver et autentisk look..og mere troværdighed :)

www.onlinebrand.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
God idé med at vise sin/sine hjemmesider og få feedback fra Aminoer i én tråd.

Jeg har for noget tid siden startet en hjemmeside, hvis eneste formål er at lade danske metalbands promovere sig gratis.

Siden har jeg designet og håndkodet i HTML og CSS.

Siden er responsive efter mit eget system, dog med en navigation til mindre skærme med et jQuery plugin.
(Den kender I sikkert selv).

Jeg har ca. 120 danske metalbands, der har oprettet sig og 9 spillesteder, der har givet mig lov til at vise deres info på siden inklusiv logo.

Der er 922 fans på Facebook siden, der hører til og der kommer flere bands og flere likes til hele tiden...

Siden er selvkørende og jeg bruger kun tid på at dele link til senest oprettede band, via Facebook siden.

www.metalbands.dk

Min egen hjemmeside er www.jawe3.dk
Den er bygget efter samme kode princip og er derfor også responsive.

Jeg har prøvet at arbejde med loadtider på begge sider.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget alle opslåede hjemmesiden igennem, og det er spændende og at hvordan hjemmesider varierer i forhold til branche i udseende. Dette kommer selvfølgelig ikke som en overraskelse, men det er altid dejligt at blive bekræftet i noget man allerede vidste Big Smile

Bliv endelige ved med at poste jeres links

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min interesse ligger inden for biler - og med 2 webshops før denne har jeg lært en del som jeg har taget med mig til gatorshop.dk som sælger

Alloygator fælgbeskyttere og supplerer med biludstyr som kunne være interessant.

jeg arbejder samtidig på gatorwheels.dk som skal sælge dæk og fælge nu jeg er inden for bilverdenen.

spændende at se de andre webshops og der er nogle spændende produkter imellem :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)