Hej Simon,
Sjov og god tråd, interessante links der kommer op, og de veksler meget både i indhold, performance og design :)
Ganske interessant at se, jeg har set en del sider fra Amino der imponerede, blandt andet var der en iPhone holder i træ, som jeg syntes havde en smuk side, men husker desværre ikke navnet lige nu.
Min side er http://www.lyfsockseurope.com
Min egen side er som mange andre "håndlavet". Den er dog baseret på Foundation Framework. Vi har brugt en del tricks for at siden ikke skal loade konstant over nettet hver gang man klikker på et produkt, på den måde sparer vi båndbredde og øger performance.
Siderne genereres automatisk inden upload og skulle gerne være 100% responsive og virke i alle browsere, på alle platforme (dog ikke gamle Explorer, det er hø) - Når vi opdaterer produkter sker det via vores json som derefter genererer alle sider. Siden er også, rent teknisk, meget seo venlig, da alle seo oplysninger tages direkte fra json filen.
Vi har benyttet følgende:
Zurb Foundation
Html5
Css
Javascript
Simplecart.js
Jquery.js
Mustache.js
Slick.js
Grunt.js
Fastclick.js
Modernizr.js
Path.js
Stripe.js
Sass
Icomoon
Json
Cloudflare
Cloudfront
Mandril
Mailchimp
Den er måske lidt nørdet i opbygningen, men vi brænder for både kode og sokker :-)
Vi er et minimalistisk kode kollektiv der holder til i indre København, og er så heldige at vi kan leve af at lave de ting vi brænder for.
Glæder mig til at se flere sider i tråden, og måske lidt mere info omkring teknikerne der bliver brugt når i laver sider?
Hvis der er spørgsmål til min side er de velkomne enten her, eller via PB.
Venligst,
Bjarke Mønsted