|
Det er ikke så meget konceptet, det er den rene kopiering. Det er præcis det samme som hvis "Isboden" åbner en butik på en gade og laver en flot butik med en masse specielle farver osv. 8 år efter åbner "Iskageboden" så lige ved siden af. Både menukort, inventar og det hele er det samme bortset fra at logoet er en anden farve. Der er forskel på konkurrence og plagiat. Jeg har ikke noget i mod dem som side, de skulle bare have lavet deres eget design i stedet for at tage det samme. Mvh. Dennis Wiencken |
Jesper I. P:Søren jeg tror nu ikke du skal regne med at Dinero Pro er gratis, den har du vist fået galt i halsen:-) De skal jo trods alt leve af et eller andet.
jeg forstår ikke helt dit problem med at andre napper et koncept. Det kaldes konkurrence og det skal vi alle være glade for. I øvrigt ved jeg ikke hvor godt et eksempel Dinero er, har de ikke også kopieret et koncept, for så at forsøge at gøre det bedre og billigere end konkurrenterne?
Du har ret Jesper - det var kun Dinero grundudgaven, men de fjernede vist begrænsningen på 1 mill.?
Det er også ligegyldigt - og 100% korrekt som du siger at Dinero har kopieret andre, MEN en vigtig ting er de har gjort det BÅDE billigere og BEDRE ikke som ratepanel og lavet en 100% kopi der er dyrere og umiidelbart ikke på højde med kopien.... det holder ikke!
Konkurrence er iorden, men man kommer aldrig foran hvis man følger i andres fodspor. Man bliver nødt til, at have et eller andet hvor man skiller sig ud, enten i form af flere features, bedre pris (hvilket de ikke har), bedre service, mere troværdig mm. Indtil videre ser det ikke ud til at være tilfældet...
Bliv gratis medlem