Jeg kan umiddelbart ikke finde jer på google, hverken ved søgning der relatere til anmeldelser eller i samarbejde med nogle af de sider inde hos jer men hver gang dukker trustpilot, yelp og en del andre sider op. Jeg vil mene man kan måle jeres værdi på det og så vil jeg som andre skriver mene at det er dyrt.
I bliver ved med at skrive at i er innovative i forhold til i henvender jer til nye virksomheder og er billigere osv. Men i er for det første ikke innovative ved at kopiere en anden side. Det er muligt at i vil fokusere på innovation, men i er det ikke på nuværende tidspunkt.
Det lyder på jeres svar som om i kun fokusere på at få virksomhederne til at købe abonnementer frem for det vigtigste: Bliv kendte!
Hvis de almindelige mennesker ikke kender jer kan det være fuldkommen ligemeget om jeres backend kan hacke nasa eller tænde kaffemaskinen trådløst.
I virker desværre som om i kun er ude på at skovle penge ind og det er ærgerligt. Som nogle andre skriver burde i gøre jeres service gratis indtil i er kendte og har en værdi. Hvis jeg holder et loppemarked på en knoldemark et ukendt sted i Jylland kan jeg jo heller ikke tillade mig at tage 1000,- pr. stand hvis der ikke er nogle som kommer for at se på ting. I er nødt til at skabe en værdi før i tager penge for den, og det er jo Win Win i starten hvis i lader virksomheder tilmelde sig gratis. I ville få flere tilmeldinger fra virksomheder og da de jo er interesseret i at folk anmelder skal de nok sprede budskabet. Så flere brugere mere omtale. Og jeg er sikker på mange ikke vil betale for jeres side så længe den er så ny.
Mvh. Dennis Wiencken